pühapäev, 24. august 2008

With Canon you can ;)

Kogu nädalavahetuse oleme pilte klõpsinud. Kassidest, lilledest, metsast, autodest, eimillestki. Meil on uus fotokas, uus armastus :) Laupäeval käisime poes seda vaatamas ja paari proovipildi järel oli ta end meile tõestanud. Must kobakas Canon Powershot S5 IS leidis uue endale uue kodu. Ma tean, ma olen nõmedalt tundeline sellest rääkides, aga areng võrreldes vana kaameraga on hüppeline. Enam ei ole pikka mõtlemispausi piltide võtmise vahel, zoom on korralik ja optiline pildistabilisaator on just see, mida minu värisevad käed vajasid.

Muidugi minu fotograafioskused pole üldse progresseerunud, ent minuarust saan selle fotokaga siiski paremaid pilte kui eelmisega. Makrofotode tegemist pole sellega veel käppa saanud, ent eks harjutamine teeb meistriks. Siin mõned näidisfotod, osa on Aki teinud, osa minu.

Naukku passib ronimispuul kahtlevalt fotograafi. Pilt on zoomitud. Vana Canon Powershotiga (püsime siiski sama mudeli juures :)) oleks sellise võtte saamiseks pidanud objektiivi kassile näkku lükkama.



Laku on kuri :) Tegelikult ta pugis just krõbinaid ja on pildile saadud suu lahti.




Fotokaga saab ka trikipilte teha, kuigi ma päriselt pole veel aru saanud, milleks see funktsioon hea oleks. Ma kujutan ette, et pildikäsitlusprogrammid teevad sama asja hoopis paremini. Ent idee on selles, et võid valida ühe värvi, mis jääb pildile sellisena ning kõik muu tuleb mustvalgena. Näide on selline:

1 kommentaar:

Kati ütles ...

Heh..meil ju ka see väiksem sama..ja pole ka kõiki asju selle pea aastaga selgeks veel enda jaoks saanud..Pentax võtab võimu enamuse aja..