kolmapäev, 6. august 2008

Uus hooaeg

Tundub, et siirdusime juulist otse septembrisse ja august jäi sel aastal ära. Igatahes nagu sügise puhul ikka, on mul jälle plaan peale grillihooaega tervislikud eluviisid üles leida. Plaane mul ikka jagub, võin teistelegi jagada.

Suures innustusepuhangus broneerisin meile kiirelt kodust 500m kaugusel asuvast spordihallist jätkuva sulgpalliaja. Teisipäeviti kell 17, väljak nr 17. Vedasimegi eile oma kondid (ja rasvad) kohale.
Muide eile hommikul käisin ka tervisekontrollis, uus töökoht ja kohustuslik jne. Vereanalüüs oli ilus nagu ikka, aga kuna ma ausalt medõele tunnistasin, et liikumisega on nirud lood, siis ta muudkui korrutas mulle, et ürita ikka liikuda ja trenni teha. Aitäh, ma tean isegi, kuidas PEAKS elama, see ei olegi probleem.

Tegelikult mulle meeldib sport, eriti sulgpall ja võrkpall ja kui mina võidan. Eile mul ei läinud õnneks. Akilt sain täiega kotti. Teises mängus juhtisin juba mingi 12-2 umbes, kui mul varbad krampi läksid ja siis algas allakäik. Sihtimine oli käest ära ja vorm null. Aga muidu oli tore vahelduseks mängida!

Vapralt panime ka laupäevaks aja kirja, ma kujutan ette, milline vingumine puhkepäeva hommikul algab, kui peab maast lahti saama ja trenni veerema :)

2 kommentaari:

Kati ütles ...

Äkki aitab see et ärge pange varast aega..saad magada ja siis hiljem ka veel trenni minna :)

Maris ütles ...

Ei, siis tuleb juba lõuna peale ja no peale seda ei jaksa mingil juhul enam minna. Elu on ikka raske :)