laupäev, 16. august 2008

Laupäevane looderdamine

Ma näen, et kõik mu blogi kolm lugejat (minu lisaks muidugi) soovivad uusi postitusi näha vähemalt paar korda nädalas. Ma ei hakka võimatut lubama, ent üritan tulemust meeles pidada.

Tänane päev on möödunud kiirelt, ärkasime esiteks poole päeva ajal, kuna eilne õhtu läks tiba pikaks. Sõbrad käisid külas, grillisime, veinitasime ja ajasime juttu. Nüüd oleme pool päeva mõttetuid olümpiaalasid vahtinud ja eilseid söögijääke sisse ajanud.

Ühel hetkel sain imelise inspiratsiooni minna oma riidekappi koristama, hakkas närvidele käima see, et hommikuti ei leidnud sealt endale enam riideid selga. Ainult mingeid suvetoppe tuli esimesena välja, nendega siiski tööle ei hakka minema.
Masendav oli muidugi see, et leidsin kapist ühed püksid, mis enam kinni ei lähe. Kahju on räigelt.. ent panin nad siiski veel kappi tagasi paremaid (ja kõhnemaid) päevi ootama. Sorteerisin välja ka ühe kotitäie prügikasti siirduvaid kaltse (ma ei saa aru, miks mul on mingeid ärapleekinud ja pesus koledaks läinud toppe alles) ning ühe kotitäie UFFi minevaid riideid.



Ukerdasin ka fotokaga tiba õues ja tegin vihmase ilma võtteid. Mul ei õnnestunud see muidugi kõige paremini, pärlendavad vihmapiisad olid tegelikult palju kaunimad, kui pildi pealt näha on. Maksarohi on puhkenud õitsele, salat mehiselt kasvanud ning õun paisunud. Lõikusaeg on varsti käes :)







Kommentaare ei ole: