pühapäev, 31. august 2008

Päevalilled

Täna on tõhus päev olnud. Kohe hommikul avasin peale ärkamist töökoha läpaka ja tegin voodis lebaskledes presentatsiooni valmis. Järgmiseks kimasime sulgpalli, kus ma 3-1 kotti sain. Mul lähevad närvid räigelt kaotamisest läbi. Teen pidevalt vigu (palli võtan vastu näiteks reketi servaga, klonks-klonks) ja ei realiseeri lihtsaid palle, nii et on ka põhjust enda peale pahane olla. Ja muidugi kaotada ei meeldi kellelegi.

Päeva highlight oli visiit Fallkulla näidisfarmi, kus lambukesed, kitsed, lehmad ja kanad meile poseerisid. Kui sealt lahkusime, nägin ma üht kauneimat vaadet üldse, päevalillepõldu. Terve põld täis pikki kollaseid lilli, täiesti uskumatu. Ma ei ole kunagi midagi taolist näinud, võibolla olen ma lihtsalt juhm linnainimene olnud. Aki valgustas mind, et Helsingi linn kasvatab päevalilli, lina ja muid suvelilli põldude kaupa inimestele imetlemiseks ja oma tarbeks korjamiseks.
Nüüd on ka mul maja ees vaas päris õigete päevalilledega. Toas on mul ammu olnud kunstpäevalilled, ühed vaasis ja teised potis. Minuarust on need lihtsalt nii ilusad.







Kommentaare ei ole: