pühapäev, 3. august 2008

Nõrkus

Taipasin eelmisel nädalal, et ma olen väga vastuvõtlik välismõjudele. Hakkasin ajaviiteks üle pika aja mingit naisteajakirja sirvima ja kohe tuli tunne, et ma TAHAN seda riidehilpu ja VAJAN seda meigivahendit, mida oli kenasti värvipiltidel esitletud.
Eelmine nädal oli ka esimene töönädal peale puhkust, kesklinna ahvatlevate ja piiramatute shoppinguvõimaluste keskel. Hirmus himu on minna särke ja seelikuid näppima. Õnneks ma pole veel murdunud. See tähendab, et tegelikult ma juba jõudsin poodides tiirutada, aga nagu ikka, ma ei leia midagi sobivat või siis ei raatsi raha kulutada. Aga H&Mi leheküljelt valisin siiski silmade vilades sügisgarderoobi esemeid välja. TAHAN.



Muide tegin ka veel ühe tiiru Suomenlinnas sõprade seltsis ja seekord sain suure kanada laglede parve pildile (uurisin ka välja, et eesti keeles on see kanada lagle, mitte hani :)). Pilt on telefoniga tehtud, nii et kvaliteedi peate andeks andma.



Aa, bai de vei, mul on üks pilt ka meist, pidulikud nagu me sõprade pulmas olime. Tahtsin ikka hirmsasti ühe võtte sellest teha, kuna kleiti/ülikonda minu ja Aki seljas tihti ei näe :)

Kommentaare ei ole: