kolmapäev, 20. august 2008

Kuidas ma taasiseseisvumispäeva veetsin

Täna hommikul ronisin tööle nagu ikka, lugesin Postimees Online'ist uudiseid öölaulupeost ning üritasin samast kohast "Koitu" kuulata, end video ei töötanud. Juutuubist siiski leidus. Mis teha, väliseestlase värk. Hommikul ajasin üldse segamini vabariigi aastapäeva ja taasiseseisvumispäeva.

Õhtul tegime tiiru Korkeasaari loomaaias, täna oli seal loomaaia päeva puhul tasuta sissepääs. Minu absoluutsed lemmikud olid jänkud ja punane panda (red panda).
Piltide blogisse üleslaadimine ei olnudki nii lihtne kui ma arvasin, Blogger keeras miskipärast pildid valetpidi. Siin nad siiski on, suure jukerdamise tulemusel.

Hairball:



Hauataguste silmadega killer bunnyd:



Punane ehk väike panda närib:





Euroopa naarits askeldab:





Kolm kitse:



Idüll:



Paabu:



Üritan tutvust sobitada:



Muide kui mäletate veel mu postitust soomlaste ja eestlaste äärmisest huvitatusest sellest, mida teised neist arvavad, siis sattusin ühe artikli otsa, mis seda ülimalt hästi illustreerib. Ma võin seda elavalt ette kujutada, kuidas usinad ajakirjanikud on käinud ringi jutuga "Kanter, Gerd Kanter, do you know who he iiiis? Do you know where Estonia is?" :D

Eks ta nii muidugi spordiga nii ole, et kui näiteks eesti mees võidab, siis on ikka rind kõigil eestlastel uhkusest pingul, nagu oleks ise midagi võidu ette korda saatnud. Ent kohe kui sportlasel kõige paremini ei suju (tuleb miskipärast meelde Värnik selle näite juures), siis näidatakse näpuga.

Kommentaare ei ole: