esmaspäev, 5. aprill 2010

Pühad läbi

Lihavõtted hakkavadki otsa saama. Soomes pakutakse selle puhul kahte puhkepäeva - nii reede kui esmaspäev on vabad. Mina muidugi kohusetundliku töötajana jäin kohe reedel tõbiseks. Kogu aasta olen olnud terve kui purikas (välja arvatud Assooride reisi ajal) ja nüüd siis puhkepäevadel köha ja nohu. Esimesed paar päeva väga hull ei tundunudki, aga siis tõmbas nina korralikult tatti täis ja nüüd ma siin muudkui aevastan ja turtsun. Aga sellest hoolimata olen ringi askeldanud, ei saa ju puhkust hukka lasta.

Laupäeva hommikul käisime nagu peened inimesed Helsingis Karl Fazeri kohvikus brunchil. Sõime kõhu head ja paremat täis ning peale veel paar ülimagusat koogitükki. Peale seda ei suutnud kõndidagi, ainult veeresime. Kohvik muidu oli ilus, vitriinides ja klaaskastides olid esile pandud kompvekid, trühvlid ja koogid. Soovitan läbi astuda, kui Helsingisse satute.

Pühapäeval sai korralikku ahjus muredaks küpsetatud lihavõttelammast söödud Aki vanemate juures. Täna jällegi käisime pildistamisretkel Uunisaarel. Rändlinde oli juba mõnevõrra saabunud, nägime neist linavästrikku, jääkosklaid, valgpõsk-laglesid, kanada laglesid, sõtkaid, luiki ja meriskit. Kohe rõõm oli pildistada, mis sest, et ilm oli tüüpiliselt hall ja valgust vähevõitu. Tulemust üritan homme blogisse üles saada.

Õhtuid aga veedame Harry Potteri seltsis. Juba teist päeva näidatakse telekast uusi Potteri filme - eile Azkabani vang ja täna Tulepeeker. Meelelahutuslikud muinasjutud huvitavate digiefektidega :)

2 kommentaari:

Kati ütles ...

Veab, et ikka nii pikad pühad.
Ja soovitan ka Potterit lugeda, kui pole veel seda teinud:)

Maris ütles ...

Jah ega tööinimene puhkepäevade üle ei kurda :)

Olen kunagi Potterit lugenud, vist esimesed 2-3 raamatut (enam absull ei mäleta.. filmidest ka ei tundnud ära, kas olen lugenud v mitte).

Aga vähemalt Potteri esimese osa puhul raamat oli kordades filmist parem. Nii et peaks lugema jah, kui neid ainult kuskilt kätte saaks..