pühapäev, 20. november 2011

Novembrikuu mõtisklused

Viimased postitused olen ainult Barcelonast jahunud, mõtlesin, et räägin vahepeal millestki muust ka. Pealegi Barcelona teemal on ootamas veel kahe päeva jagu materjali..
Nädalavahetus on olnud tõeliselt mõnus, sest ma pole midagi tarka teinud. Internetiavarustes blogisid lugenud, telekat vaadanud (muuhulgas ka IQ-d tõstvat seriaali The Only Way is Essex), õnnestunud shoppingul käinud, natuke veini tinistanud, tibake isegi korterit kraaminud ning maganud ja vedelenud nii palju kui süda on soovinud. Ma arvan, et peale möödunud nädalat olen ma selle ka ära teeninud. Ja üleüldse, november peaks olema peale saagikoristust ja sügise toimetusi selline puhkusekuu, kus tõmbutakse oma kambrisse ja küünlavalgel teki all puhatakse, eks? Mitte selline töörabamise kuu, mis sest, et mul mingit saagikoristust pole olnud ;)

Aga tööd, seda on jälle posu tehtud. Tavapärastele töötoimetustele lisaks käisin sel nädalal Tallinnas ühel seminaril ettekannet pidamas. Uhhuu, küll oli eesti keeles tööasjadest rääkimine keeruline! Aga eks sain hakkama, kuigi mitmeid nohhe ja nigu-nagusid lipsas jutu sisse. Ka olen kahele tiimikaaslasele pidanud ära arenguvestlused, ainult üks ootab veel ees. Lisaks oli meil tiimiga kaks vestlussessiooni, mille käigus kaardistasime seda, mis oskusi meil peaks olema, ja kui hästi keegi meist neid oskab. Potentsiaalselt riskantne teema, võib isiklikuks minna, aga mulle vähemalt tundus, et saime koos personaliinimesega hästi vahetult ja avameelselt neist asjadest räägitud.

Aki ka siin praegu nohistab tööd teha, ja ma peaks samuti paar asja homseks ära tegema. Jubedad tööorjad ikka, pühapäeval ka ei saa eemal olla sellest :)
Tegelikult mul tööl ei ole eriti sellist rahulikku hetke, kus kõik aasta kulud jõuaks ilusti kokku lüüa ja vaadata, palju neid veel tulekul on. Selle asja saab kodus poole tunni või tunniga ära tehtud, tööl kulutaks sellele kindlasti üle poole päeva kõiksugu katkestamiste tõttu. Nii et pigem oma meelerahu huvides teen selle käbe täna ära ja homme võin rahulikult juba muid asju mõelda.

Täna läheme veel üht elumaja vaatama, et äkki oleks meelepärane. Kuigi oma korter ikka veel müügis ei ole. Nüüd peaks juba lähedal olema see päev, kus katuseremondi täpne laenusumma on teada ja võime müügiga sammu edasi astuda.
Seni vaadatud elumajade põhjal võiks aga öelda ühe asja - inimesed PALUN koristage ikka kodu ära, enne kui sinna potentsiaalseid ostjaid kutsute. Koristage korralikult, pange üleliigsed asjad kappi, hõõruge vannituba ja wc läikima, tuulutage tube ja võib-olla isegi parandage pisivead ära. No kui mingi kapiuks on ripakil vms, siis kinnitage ära, suurt remonti pole vaja teha. See on ikka jube, kui astud sisse kohta, kus 20 aasta jooksul kokku kogutud tavaar tuleb kappidest välja või on laotud üksteise peale kastidesse toanurka jne jne. Kahhelplaadid on räpased, kola on igal pool - kuulge, kui te isegi koristada ei oska, siis ilmselt võin ka mingisuguseid suuremaid vigu oodata, tõenäoliselt kuskil hallitab, ahi on seest süsimust ja wc-pott tuleb ära vahetada? Mitte et ma ise suurem asi koristaja oleks, kaugel sellest, aga natuke võiks ikka enne vaadata, kui võõrad inimesed su korterit ostumõtteis hindama tulevad.

Muide, vahetan veel teemat - nädala pärast on esimene advent ja jõulukraami võib siis juba välja tuua! Sattusin kogemata paar nädalat tagasi ka Stockmanni jõuluehete osakonda ja no ütleme nii, et sealt on võimatu tühjade kätega välja tulla. Suurem osa ostudest lähevad küll tiimikaaslastele kingituseks, meil on traditsioon koos jõululõunat süüa ja siis midagi pisikest ja armast (või natuke tobedat) teineteisele kinkida. Mõtlesin, et äkki jõuan täna veel need jubinad üles pildistada ja siia üles toppida, siis näete ka, mida ma silmas pean :)

Kommentaare ei ole: