kolmapäev, 13. jaanuar 2010

Ennustan aastat 2010!

Igasugused ennustamisviisid on üks hullem kui teine - ja tulemuste poolest väheusutavad. Aga siin on nüüd siiski üks eriliselt hea viis ennustada aastat 2010! Leidsin selle siit blogist.

Reeglid on järgmised: tuleb mängida oma muusikaprogrammist shuffle-meetodil järjest suvalisi laule. Ja siis vastata nende sõnade abil järgmistele küsimustele.
Ma jätsin paar kohta oma blogist välja, kuna laul ei sobinud kuidagi ja tuli mingi mõttetu jamps välja. Aga siin muidu minu vastused:

1. Kuhu ma olen jõudnud aasta 2010 alguseks?
ABBA - Take A Chance On Me
"If you change your mind
I'm the first in line
Honey, I'm still free
Take a chance on me"


Mis ma oskan kosta, innukas laul..

2. Aasta 2010 põhiülesanne
Wilson Phillips - Hold On
"Don't you know things can change
Things'll go your way
If you hold on for one more day"


Eks ta ole, päev korraga ja siis millalgi läheb paremaks :) Tüüpiline enesepettuse mantra :D

4. Rahaasjad aastal 2010
Vennaskond - Kõik On Hea
"Ahh
Vaevata
Mul pole tõesti miskit kaevata
Kõik tuleb kätte ilma vaevata
Jah kõik on hea, kõik on hea"


Jess!

5. Sugulased ja naabrid 2010. aastal
Green Day - Pulling Teeth
"I'm all busted up
Broken bones and nasty cuts
Accidents will happen
But this time I can't get up"

Huu, see on päris jube. Peab naabritel silma peal hoidma!

6. Kodu aastal 2010
The Beatles - Being For The Benefit Of Mister Kite
"For the benefit of Mr. Kite
there will be a show tonight on trampoline
The Hendersons will all be there
late of Pablo Fanques' fair, what a scene"

Minu kodu on tsirkus või?

7. Armastus aastal 2010
Boyzone - Father And Son
"It's not time to make a change
Just relax, take it easy
You're still young, that's your fault
There's so much you have to know"

Take it easy jee.

8. Tervis aastal 2010
Staind - It's Been A While
"It's been a while
Since I could
Hold my head up high"

See ei ennusta head. Et nagu olengi liiga pikalt terve olnud või?

11. Reisid aastal 2010
Green Day - Longview
"Bite my lip and close my eyes
Take me away to paradise
I'm so so damn bored I'm going blind
And I smell like shit"

See on ju minu tüüpiline mõte 365 päeval aastas. Ainult et keegi ei tule mind paradiisisaarele viima, ise peab orgunnima ja plekkima..

12. Karjäär, firma areng, uued kohustused aastal 2010
James Blunt - Same Mistake
"I'm not calling for a second chance,
I'm screaming at the top of my voice.
Give me reason but don't give me choice,
'Cause I'll just make the same mistake again."

Hmm, mingid korduvad vead. Näen vaimusilmis peaga vastu seina jooksmist, jälle uuesti ja uuesti. Ehk siis miski ei muutu tööalaselt aastast 2009? :D

13. Sõbrad ja sotsiaalsed suhted aastal 2010
Black Eyed Peas - Disco Club
"Monday at the disco club
Tuesday at the disco club
Wednesday at the disco club
Thursday at the disco club
Friday at the disco club
Saturday at the disco club
Sunday at the disco club
Every day's the disco club
See us at the disco club
See you at the disco club"

Näeme siis .. mis te arvate kus?

14. Saladused, aga ka protsessid minu alateadvuses, mida ise ei tunneta, aastal 2010
The Beatles - Here Comes The Sun
"Here comes the sun, do do do do
Here comes the sun, and I say
It's all right"

See päike on tõepoolest üks väga salajane protsess, mida ma ise ei tunneta.

15. Kuhu olen jõudnud aasta 2010 lõpuks
Minnie Riperton - Loving You
"Loving you is easy 'cause you're beautiful,
and every day of my life is filled with loving you."

Lõpp hea, kõik hea!

Tehke järgi!

Kommentaare ei ole: