pühapäev, 10. mai 2009

Pühapäev

Märkasin just, et olen paar postitust tagasi mingit segast pannud. Et nagu Vantaal poleks ühtegi järve. On küll! Ma tahtsin ilmselt öelda, et Vantaal on ainult üks järv, samas kui näiteks Espoos mitmeid kümneid, aga välja on tulnud mingi mõttehalvatus.
Umbes sama nagu selles Kolmårdeni-postituses nimetasin merilõvisid hüljesteks. FAIL. (Muide kas õige on öelda hülgeteks või hüljesteks??)

No igatahes täna käisime selle üheainsa järve ümber jalutamas, Kuusijärvi nimelt. Pildistasime pool tundi üht musträstast ja vähemalt mina ei saanud sellest ühtki mõistlikku pilti. Näh, seal ta istub.



Maastik on Kuusijärve ümbruses selline soomelik. Kaljune maa ja männid. Sellised metsa vahel kõrguvad kaljupaljandid kütab päike tavaliselt kuumaks ja mulle üldiselt meeldib sellistes kohtades istuda ja maailma asjade üle mõtelda (ehk siis tegelikult päikest võtta ja jalga puhata, ajutegevus null). Kui seal just sipelgaid pole.





Peale jalutuskäiku tulime koju mugima. Täna oli plaanis grillihooaeg avada, ent ebaõnn - avastasime, et grillis pole uusi laavakive. Vaikselt tuli meelde, et tõepoolest, sügisel sai need vanad minema visatud. Seega pidime grillroad pannile ja ahju lükkama. Kohe oli näha, et olime näljastena poes käinud - toorained olid suhteliselt ebatervislikud ja neid oli PALJU.
Aki valmistas ette liharullid, sees toorjuust ja ümber peekon. Mina susserdasin valmis seened, samamoodi toorjuustu ja peekoniga. Mingeid köögivilju oli tegelikult ka. Roa valmimisest mul kahjuks pilte polegi, nälg oli suur ja sai need enne klõpsimist ära söödud.






Nüüd ma mõtlen, et kas peaks ennast veel välja väiksele liikumistuurile peksma. Võiks fotoka kaasa võtta ja üritada päikeseloojangut pildistada või midagi taolist, siis ei oleks nii sunduslik trenn.

P.S. Emadepäeva tuuriga alustasime kohe kell 10 hommikul, nii et pärast jäi mõnusalt aega päeval muudki teha. Nagu näiteks aiatöid. Aga sellest hiljem, siis kui projekt valmis on.

Kommentaare ei ole: