laupäev, 11. aprill 2009

Kukhurako sekuwa

Ma olen pidevalt hädas pealkirjade väljamõtlemisega. Täna otsustasin originaalitseda ja panna sellise pealkirja, millest keegi midagi aru ei saa! See on nepaali keeles ja tähendab jogurtis marineeritud kana vist, igatahes see oli minu tänase lõuna nimi. Käisime Katajanokkal nepaali restoranis. Ka varem oleme seal einestanud, nimelt aasta tagasi minu sünnipäeval. Nepaali köök on üks minu lemmikutest - maitsvad lihatoidud (kana ja lammas näiteks), kuid mitte liiga tuliselt maitsestatud.

No enivei, söömise lisaks pidime muidugi nii ilusa ilma puhul tegema ka viimasel ajal juba "kohustusliku" pildistamistuuri. Kui enne lõunat oli ilm ilus ja suhteliselt soe (no mingi kümme kraadi ehk, teil seal lõunas vist ammu juba soojem...), siis pärast hakkas merelt puhuma külma tuult, vee peale tõusis tihe udu ja temperatuur langes vaid nelja plusskraadini. Ma olin esimest korda kevadise jakiga väljas, no ilgelt külm hakkas.

Pühade ajal oleme seega eriti tublilt ja tõhusalt väljas ringi liikunud, mulle tundub et pildistamine on selles mõttes üsna tervislik hobi :) Mulle muidugi värske õhk mõjub tuimestavalt, koju jõudes tikub uni vägisi peale ning kallan alati tunnikese und.
Homme on ringikappamises puhkepäev, läheme päeval Aki vanemate juurde lihavõttelammast nautima. Esmaspäeval on ilmselt ees eelmises postituses mainitud Nuuksio, ent seekord enam mitte päikesetõusu ajal ...
Toredaid munadepühi kõigile!









Ja lõpetuseks, kas keegi on kinda kaotanud? :)

Kommentaare ei ole: