neljapäev, 1. jaanuar 2009

Head uut 2009!

Kõigepealt siis head uut aastat!

Ja teiseks, wtf?!



Miks läheb ilm külmaks just siis, kui ma olen Tallinna tulemas? Peab lausa korralikud talveriided kapist välja kraamima, seni ju pole veel vajadust olnud. Ühistranspordiga seiklemine on ka mu lemmiktegevus - esiteks peatustes külmetamine ja teiseks tuubil bussides higistamine. Kõige tipuks Aki ikkagi kaasa ei tule, nii et kogu kraam on minu kanda. Mul oli ambitsioonikas ostunimekiri ka, sellised raamatud ja cd-d, mida siit ei saa, aga nüüd ma ei tea, kui palju ma neid jaksan koju tassida. Nuuks.
Ja muidugi üksi on üldse jama reisida. Aga ma siiski teen seda, kõige kiuste, krt küll! :)

Nii, nüüd sain kurtmise sooritatud. Tagasi tavaliste asjade juurde - aastavahetus möödus kahekesi kodus kolmekäigulist õhtusööki nautides. Kurku loputasime kahekümbise veiniga, mille töölt kingiks sain. Ma muidugi mingit vahet tavalise seitsme-eurise veiniga võrreldes ei mekkinud, asjatundmatu nagu ma olen. Ilutulestikku käisime lähedal olevalt künkalt vahtimas, midagi eriti suurejoonelist ei olnud. Muide telekast ei tule siin aastavahetusel muhvigi! Mitte üks huumorisaade või paroodia, nothing. Seega passisime Top Geari ettevõtmisi, tüübid sõitsid põhjapoolusele modifitseeritud Toyotaga ja koerarakendiga. Nägi välja päris freezing.

Varsti võiks ise ka nina pakase kätte pista, nimelt on mul plaanis metsa lindudele ja loomadele toitu viia, meil eelmisest aastast pähkleid ja päevalilleseemneid suur kotitäis veel järel.

Paar sõna ka kokkuvõtvalt aastast 2008. Suurim asi isiklikus plaanis oli töökoha vahetus, millega kaasnes ülimalt meeldiv palgatõus ja vähemmeeldiv tööülesannete areng (ja seda mitte vähenemise või lihtsustumise suunas, vastupidi). Aga tegelikult kui nüüd järele mõelda, siis ka see on üldiselt positiivne, vähemalt aitab kaasa mu plaanile kunagi ainult teisi konsulteerida, koosolekutel istuda ja jalad laual palka vastu võtta ;)

Puhkuse tipphetk oli muidugimõista reis Šotimaale, sinna läheks hea meelega veel tagasi - Välis-Hebriidid näiteks jäid täiesti nägemata. Pariisis tuli ka tiirutatud ja isegi Lissabon läbi sõidetud, seda küll tööreisi piires ja liiga piiratult.

Mis siis veel, laenu sai kõvasti ära makstud ja ka juurde võetud, seda tõestab garaažis seisev uus auto. Deem! :) Järgmisel aastal plaanis auto ära maksta ja korterilaenu vähendamist samamoodi jätkata. Tervislikul liinil jätkan sulgpalli mängimist, mingit magusasöömise lõpetamist ei hakka üldse lubamagi. Aasta 2008 tõi ka suhu klambrid, mis küll peagi maha tulevad (juhheii!!), ent mitte päris selliste tulemustega, nagu alguses oleksime koos arstiga lootnud. Kihv ei ole reas, ent see on vaid kosmeetiline viga. Muud tervise poolest tähtsamad eesmärgid täitusid.

Kodu oleme ka jõudsalt korrastanud: aed ja terrass on juba sellised, et võib uhkust tunda. Saun on samuti korras! Nüüd siis ootavad (ikka veel) ees köögi töötasemete vahetus ja esikukapi ostmine.

Üldiselt siis, uuel aastal uue hooga, ent samal liinil :) Hääd uut!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Head uut aastat Sullegi! Huviga ootan sinu 2009 aasta uusi toimetusi ja v7gitegusi.
Kallistab Pillekas :)

Maris ütles ...

Ja sulle ka vahvaid kordaminekuid ja seiklusi uuel aastal :) Suur kalli maailma teisele poole!

Anonüümne ütles ...

Toon siia vastukaaluks teise ekstreemse , no v7hemalt minu jaoks, temperatuuri. Perthis on nyydseks 14 p7eva jutti 35kraadi sooja olnud. T7itsa jube, nagu sooja saiaga p7he saanud, ja nii iga p7ev;). Nyyd on kaks p7eva 27 ja siis l7heb neljap7evast j7lle asi k7east 7ra, +38kraadi- jube jube jube...
Pillekas