teisipäev, 30. detsember 2008

Pisike patsient

Meil on kodus pisike märter. Lakul on torbik jälle kaelas ja ta näeb sellega välja nagu üks suur õnnetusehunnik. Õudsalt kahju on temast, vedeleb apaatselt voodil.
Torbiku sai ta kaela seetõttu, et tagajalgadel on ilmselt bakteriaalne nahapõletik. Ma olen juba internetist kõiki kasside imehaigusi lugenud ja loodan, et millegi tõsisega pole tegemist. Halvemal juhul nende paranemine viib kuid, ent ma loodan, et meie saame määratud kümnepäevasest anibiootikumikuurist juba abi.

Olen ka kõik toitumise muudatused, võimalikud allergeenid, stressitekitajad ja muud asjad peast läbi lasknud, ent miski ei näi klappivat. Toitu võiks muidugi proovida vahetada ja mitmekesistada. Kahtlustan, et tegelik põhjus peitub Lakul juba korra leitud kassiviiruses, mida peaaegu kõik kassid pidavat kandma, ent välja lööb vaid osadel ja seda ka erinevalt. Viimati oli Lakul umbes aasta tagasi nohu, kolmandad silmalaud olid näha ja aevastas pidevalt. Enne seda oleme läbi käinud kõhugripi ja põiepõletiku. Nagu mingi trend oleks. Vaene loom.

Nii et vaatame veel selle Tallinna reisi osas - kas tuleme koos või siiski ainult mina üksi. Meil on kassidele küll hoidja olemas, aga kui torbiku kandmist peab jätkama, siis jääb Aki kindlasti koju.

Kommentaare ei ole: