reede, 17. juuli 2015

Kraamimine jätkub

Sorteerimine on tasapisi edenenud. Riided, kingad, kotid, sallid, sokid - kõik on läbi vaadatud ja Marie Kondo nõuannete järgi otsustatud, millest loobuda ja millest mitte. Järgmine samm on raamatud ja kõikvõimalikud paberid. Ja siinkohal läks asi keeruliseks.

Raamatute sorteerimine täna hommikul:

IMG_8482.jpg

Juhtnööride kohaselt tõstsin kõik raamatud põrandale ja proovisin iga teose juures otsustada, kas see toob mulle rõõmu või mitte. Pean tunnistama, et tegin sohki. No mitte ei raatsinud kõikidest sellistest raamatutest loobuda, mil mulle enam suurt tähendust ei ole. Osa on olnud mulle teatud hetkel olulised ning mõnedega seoses on häid mälestusi. Kui riiete osas ma tean, et taaskasutusse viies saavad need kellelegi teisele selga, siis eriti eestikeelsete raamatute osas oli probleem suur - siin ju neid ilmselt keegi kokku ei kogu ja edasi ei anna.

Seevastu soome- ja inglisekeelsed teosed said hõlpsasti taaskasutusse sorteeritud ning osa (näiteks vananenud õpikud) läksid lihtsalt vanapaberiks. Aga korralikku ja head raamatut ei tõuse käsi ära viskama, tee mis tahad. Nii mul nüüd ongi hunnik raamatuid toanurgas virnas ootamas, et ma midagi nende osas välja mõtleks.

Homme aga jätan kraamimise täiesti tahaplaanile. Pakime kompsud kokku ja läheme mõneks päevaks suvilasse ning samuti sealkandis toimuvale ooperifestivalile. Loodan, et seal tuleb ka kauaoodatud puhkusemeeleolu. Hetkel on nimelt pigem kerge paanika, et esimene puhkusenädal on peagi lõpule jõudmas ning kodus istudes on kukil ikkagi ainult tegemata tööd - nii toas kui aias. Kuigi mulle meeldib siin tegutseda (ja lõpuks ometi on selleks ka aega!), on nüüd vaja hetkeks kõigest eemalduda.

Kommentaare ei ole: