pühapäev, 22. jaanuar 2012

Presidendid ja öökullid

Jälgime siin huviga presidendivalimiste tulemusi. Eelhääletuse tulemused on tulnud, aga tänase valimispäeva hääli alles hakatakse lugema. Mina hoian pöialt selle poolt, et Niinistö kõrvale teise vooru saaks Haavisto. Hetkel temal on 14,7% häältest, Väyrysel tiba rohkem, 17,9%.

Aga muud huvitavat ka: leidsin internetiavarustest võimaluse teha endale öökullipiltidega kalender. Äge! Kunstipäraseid pilte on seal mitukümmend, võib enda lemmikud välja valida ja siis sobiva kalendrikuu juurde panna. Ja siis pole muud, kui prindi aga välja! Mina tegin enda oma valmis ja panin seinale, väljanägemist saab natuke uurida kõrval asuvalt pildilt.
Kalendri leiab leheküljelt My Owl Barn, täpsemalt siit.

Vaikselt hakkavad ka sünnipäevaplaanid küpsema ja ma olen sellega väga rahul! Nüüd peaks veel detailid paika panema, siis kuupäeva lukku lööma ja vaikselt kutsete peale mõtlema :) Ma juba varakult liikvel, sest early bird catches the worm.

Kommentaare ei ole: