esmaspäev, 16. jaanuar 2012

Aktiivne nädalavahetus

Nädalavahetus on jälle mööda vuhisenud ja töönädal hoogsalt alanud. Kuhu see aeg kaob, ma ei saa aru? Õnneks sai seekord ka üht-teist asjalikku ja põnevat korda saadetud. Reedel suund Tallinna poole ja samal õhtul efektiivselt kaks kokkusaamist sõpradega. Kahjuks jõudis öö enne kätte, kui jutud räägitud said.
Laupäeva õhtu jällegi tipnes klubikülastusega, viimasest korrast oligi juba tükk aega möödas. Minu jaoks uus koht nimega Studio oli päris meeldiv ja muusikavalik super. Ma arvestan nii, et see oli mu nädala treening, sest muidu oleks mu trennipäevik päris lootusetu :)

Täna läks ka õhtu selle peale, et nokitsesin üht kiireloomulist tööraportit teha. Peale seda sättisin veel korteri müügipildid valmis ja nüüd mõtlen, et kas peaks äkki kohvri ka lahti pakkima.. Võib-olla mañana, aitab vahelduseks sellest rebimisest kah.

3 kommentaari:

Kati ütles ...

Studio - kus see asub:)

Maris ütles ...

Sauna tänaval, Mustast Lambast natuke edasi, kui Sõpruka poolt tulla. Ukse peal on ainult suur S, muud midagi.

Kati ütles ...

Juba googeldasin eile ja sain ka targemaks:)