reede, 27. jaanuar 2012

Motivatsioon tõuseb mühinal!

Tutvusin viimaks ometi Spotifyga. Kõik trendid jõuavad minuni ikka meeletu hilinemisega, aga no parem hilja kui mitte kunagi, eksole. Eesti muusikat seal ei paistnud eriti olevat, vähemalt Singer Vinger ja Sõpruse Puiestee lõid tühja, aga no muidu head ajaveetmismuusikat leidub küll.

Eile ja täna oli meil kogu firmaga kick-off Vierumäel, Lahti lähedal. Päeval pakuti koosolekut ja õhtul sportlikku ja natuke ka ebasportlikku tegevust :) Kümnekraadises pakases saalibändit (või lumebändit siis?) ja jalgpalli mängida on muide päris karm katsumus. Peale paari kiiremat sööstu oli kõigil keel vesti peal ja juuksed mütsi all märjad. Täna tunnen lihastes juba esimest ebamugavustunnet, küljed ja reied on ilmselt vatti saanud. Aga no nii palju nalja sai ka!

Ja ühe asja üle olen eriti rõõmus. Võib-olla mäletate, et mu kurikuulsatest aasta eesmärkidest üks oli füüsilise vormi parandamine, aga kuidagi on jälle läinud nii, et tööpäevade ja nädalavahetusprogrammide kõrvalt pole leidnud üldse aega seda edendada. No ja kui muidugi päris aus olla, siis ma pole ka eriliselt üritanud. Aga nüüd mul on üks motivaator lisaks - meil kuulutati tööl välja kaks lõbusat võistlust kaalujälgijatele ja vormiparandajatele. Väike võistlusmoment aitab alati ja võitjale on ka auhind :P Mina panin nime juba sinna teise gruppi kirja ja arvestasin, et kuna mu praegune vorm on nii niru, siis areng on kiire ja võit käegakatsutav :D Ma selle peale veel ei mõtle, et see eeldab ka mingisugust trenni ...
Igatahes algpunkt on veebruar, mil testitakse ilmselt osalejate lihasjõudu ja aeroobset taset, siis võib viis kuud ennast rannavormi rebida ja juunis on uus mõõtmine. Põnev! Ma annan siis teada, kuidas mul asi edeneb.

2 kommentaari:

Kati ütles ...

Hehee..see on päris hea motivaator:).
Meil oli ka eile räätsadega rabamatk, väike töö workshop ja söök-jook, linnast väljas. Nö hiline jõulupidu..

Maris ütles ...

Vahva, raba ja räätsad kõlab eriti hästi! Millalgi tahaks ka suvel räätsadega rabasse minna.