teisipäev, 16. märts 2010

Seal, kus kuningas üksi käib

Nagu blogis varem paaril korral olen maininud, kulus märtsi algul võetud puhkus osaliselt wc üle võõpamiseks. Uue valge värvikorra said muuhulgas torud ja radiaator, mis varem olid määrdunud kollaka-kreemika tooniga.

Samuti uue peeglikapi ostmise asemel mõtlesime odavamalt ja ökoloogilisemalt läbi ajada ja vana lihtsalt valgeks värvida. See oli muide päris pikaldane ja närvi nõudev töö. Ja nässu ma ajasin selle kohe esimesel päeval, kui ma kapiust lihvides selle lihtsalt maha pillasin. Peegel tükkideks ja seitse aastat ebaõnne. Loomulikult oli see veel välimine klaas! Kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem - kui mina rikutud peegli tõttu pillid kotti olin pannud, oli Aki juba terveks jäänud sisemise klaasi välimise kohale ära vahetanud. Nii et lõppkokkuvõttes läks õnneks. Ja kui külla tulete, siis ärge jumala eest wc-s peeglikapi uksi avage :)

Lisaks värvimistöödele vahetasime välja ka laepaneelid. Kohe jälle värskem mulje. Üldse näeb nüüd wc puhtam ja stiilsem välja. Või no ma ei tea mis stiilist saab rääkida, kui wc-s on kassiliivakastid ning seda liiva on üldiselt ka piki põrandat.. Aga igatahes progress eelnevaga võrreldes. Lausa arusaamatu, miks me seda pisiremonti varem ei teinud.
Nüüd siis mõned pildid.

Enne:


Pärast:




Kommentaare ei ole: