pühapäev, 14. märts 2010

Fotokamõtisklused

Täna tegin pooletunnise jalutuskäigu lähiümbruses Aki peegelkaameraga. Tehnika kasutamise osas on mul veel lõputult õppida, aga deem kui häid pilte ma sain juba nö. niisama klõpsides! Vahe praeguse Canoni superzoomiga on ikka võimas. Paar näidet:






Tulemus on see, et kogu õhtu oleme mõelnud, et milline oleks mulle parim hinna-kvaliteedi suhtega kaamera (+ 70-300mm objektiiv). Oeh.. mu pea lõhkeb varsti.

2 kommentaari:

Tiina L. ütles ...

Oi ma tean!

Oma poolt olen istunud terve õhtu ja esimestel öötundidel vaatamas www.digicamera.neti "myydään"-postitusi.

Alguses mõtlesin et mul oleks vaja uut kaamerat full-sensoriga, aga viimastel tundidel olen saanud aru, et mul oleks vaja ka mitu uut objektiivi.

Parim valik oleks vist magama minna.

Maris ütles ...

Misasi on full sensor? :O

Valik on keeruline, aga ma jõudsin lõpuks otsuseni. Kirjutan sellest peagi blogis.
Ohoo, väga salapärane.. :)