pühapäev, 27. detsember 2009

Jõuluvana kingikott

Sain jõuludeks nii palju häid ja huvitavaid kingitusi, et hing kripeldab kohe neid esitlema. Mitte nagu väljanäituse mõttes, vaid pigem tahan oma suurt rõõmu ja tänulikkust väljendada :)

Esiteks raamatud. Rõhk oli sel aastal selgelt fotonduses. "Linnut vauhdissa" ehk linnud hoos -nimeline fotoraamat on viimasel ajal üks ilusamatest ja ahhetamapanevatest asjadest, mida ma olen näinud. Soovitan vaadata eelmises lauses olevat linki - seal on ka mõned pildid raamatu lehekülgedelt. Mina ilmselt selliseid pilte kunagi ei suuda teha, ent mul on hea meel, et vähemalt keegi suudab ning et on veel olemas paiku, kus need võimalikuks saavad.
"Loodusfoto lugu ja lumm" on loodusfotograafiat nii loominguliselt kui tehniliselt poolelt tutvustav õpik. Eesti autoritelt - see on alati pluss. Raha läheb niiöelda õigesse kohta. Esialgsel vaatlemisel paistab raamatus olevat mitmeid häid näpunäiteid ohtrate pildinäidistega. Olen vaid paar peatükki jõudnud läbi lugeda ja juba on mu silmaring laienenud. Oleks nüüd vaid neid linde või loomi kuskil, keda pildistada.. Või vähemalt päevavalgust!

Teine kingikategooria oli lauamängud (jah, jälle!). Dominion on kaardimäng, mida on lihtne õppida ning esimese mängu põhjal paistab, et nii mängimise variante kui võitmise võimalusi on üsna palju, seega mäng igavaks ei lähe. Teine mäng, soome oma toodang "Epäillyt" on 1930ndate aastate Helsingis toimuv mäng. Kuna ei ole veel jõudnud seda läbi mängida, siis täpsemat kommentaari on veel keeruline anda.

Sel aastal oli jõuluvana ilmselt Itaaliast, sest ühtekokku skoorisime kinkidena viis veinipudelit. Noh, aastavahetus on lähenemas ja ega see veinide lahendamine muidu ka erilist probleemi ei valmista :) Igati praktilised seega.

Mõned tellimuskingid olid ka, näiteks mul Singer Vingeri Kullafondi cd (aitääh!) ja ühiselt soovitud pann. No see oli tegelikult rohkem Aki soov, aga kuna tema meil enamjaolt liha valmistab ja mina seda heameelega söön, siis üks korralik uus pann kulub meile väga ära.

Muud nipet-näpet oli veel, villaseid sokke ja kindaid (mõlemad kuluvad väga marjaks ära) ning suur küünlalatern. Olen ikka vist hea laps olnud, sest kingid olid väga vahvad! :)

1 kommentaar:

Kati ütles ...

Väga korralik saak ikka:))