neljapäev, 17. detsember 2009

Ho-ho-ho!

Ma olen täiega väsinud. Tassisin täna kahemeetriseid kuuski ja jõulumeelt inimestele kodudesse.

Kõik sai alguse sellest, et meil keegi tarkpea tuli heale ideele. Mida klientidele kingiks viia - no muidugi kuuski, kojutoimetusega! Iga tellitud kuuse pealt läks lisaks tsipa raha heategevusse. Aga vaat see transportimine, see tuli meil ise muidugi ära teha.

Asi käis nii, et oli kaks kindlaksmääratud päeva, 80 aadressi, 5 pakiautot ja igas autos vajalik hulk kuuski. Üks kolleeg tegi autodele sõiduplaani (siinkohal pean mainima, et mul oli USKUMATULT hea marsruut) ja sättis paika kogu logistika. Inimestes tulevad erilistes situatsioonides esile nende ootamatud tugevad küljed, ütleme nii.

Novot, aga täna siis olin mina koos ühe vabatahtliku abilise ja tema kahe päkapikuga ringi tiirutamas. Meil oli seitse aadressi ja esimesest viimaseni sõitsime tunniga. Mõnevõrra aega läks muidugi kesklinna ummikutest väljamurdmiseks + tagasisõit, nii et kokku veetsime ratastel üle kahe tunni. Tema sõitis, mina toksisin navigaatorisse järgmiseid aadresse. Kohale saabudes võtsin kuuse selga; teine päkapikkudest abistas mind kuusega ja teine kandis jõulukaarte. Niimoodi me lumesajus ja pakases müttasime. Osaliselt on kahju sellest, et vaid üks seitsmest kuuse vastuvõtjast oli kodus - ei saanud näha naeratusi ja kuulda tänusõnu :D Teistele jätsime kuuse ukse kõrvale, loodetavasti ei panda neid pihta.

Minu päeva hea tegu on nüüd tehtud! :)

Kommentaare ei ole: