pühapäev, 1. november 2009

Hallooviin

Eilse halloweeni puhul (tegelt kokkusattumus) käisid meil ühed sõbrad külas. Tõid isetehtud kõrvitsalaterna, mulle avaldas see suurt muljet. Hästi äge näeb välja!



Ent tagasi algusse. Ma alustasin eilset päeva kohe halloween-meigi tegemisega. Keerasin end unes voodis nimelt niimoodi üle ääre, et peaaegu oleks voodist välja kukkunud. Sellest päästis mind siiski silmanurk, mis öökapi nurga vastu kopsatas. See oli väga üllatav sündmuste kulg minu jaoks, kuradi valus ka muidugi. Igatahes uni läks kiirelt üle ja hommikupooliku veetsin jääd silma peal hoides. Väga hullult õnneks üles ei paistetanud ja silm siniseks ei läinud. Pigem punakaks.
Muide ma kunagi rääkisin nende öökappide välja vahetamisest. Võib öelda, et nüüd ma sain igatahes hoogu juurde.

Eile sooritasime ka megalomaanse koristusaktsiooni nii sees kui väljas. Täna mul on käsi suurest rehitsemisest valus, aga ma panen selle trenni eest kirja! Aga eilne action ei lõppenud sellega. Nimelt õnne peaks meil olema nüüd lausa 14 aasta eest. Esimesed seitse kukkusid kraesse umbes kuu aega tagasi, kui üritasime Ikea pildiraami kasutusse võtta. Panime pildi raami sisse, aga raami tagaosa kohale lükkides surus Aki vist seda liiga kõvasti ja äkki olidki vaibal suured klaasitükid. No egas midagi, ostsime uue raami. Eile hakkasin ma taas elutoas üht pilti raami sättima, jättes teise juba valmis raamitud pildi magamistoa kummutile. Mulle tundub, et pildi äär jäi natuke üle kapiserva... Äkki käis tümakas ja klirin ja kui ma kohale jõudsin, siis Naukku vaatas mind ehmunud ja etteheitva näoga. Fail... Klaasikillud ei ole ka just kõige turvalisem asi, eriti kui põrandal liiguvad pidevalt pisikesed käpakesed. Nojah aga see selleks, ju me siis läheme veel kolmandat korda uue raami järgi. Kalliks läheb see värk ma ütlen.

Eilne oli üldse üks sisutihe päev. Kõige tipuks jõudis mulle kohale, et ma ei oska joonistada. (See nüüd vist erilise üllatusena kellelegi ei tule.) Veetsime õhtut Pictionaryt mängides - ette on antud sõna või väljend, mille pead joonistades võistkonnakaaslasele kahe minuti jooksul selgeks tegema. Mulle näiteks tuli sõnaks Buffalo Bill. Minu kritseldatud hobune ja mees selle seljas olid veel suhteliselt normaalsed, nii et Aki pakkus sõna kauboi. Aga vat kui ma pühvlit hakkasin joonistama, siis läks asi nässu. Tegin mingi tümika hobuse, ilma sarvedeta muide ja hakkasin asja ilmestamiseks loomaaeda joonistama. Sest kust mujalt neid pühvleid leida võiks ...

2 kommentaari:

Tiina L. ütles ...

Olen ühekorra Pictionaryt mänginud. Toredad oli küll!

Parim 'picture' oli küll see millega me oma partneriga mängu võitsime: minu paar joonistas "kätilö" (ämmaemand räägib sõnaraamat)

Milline kunsti teos!

Anonüümne ütles ...

Loe kogu blogi, paris hea