teisipäev, 17. november 2009

Nädala kulg

Täna käisin ühel raamatuesitlusel. Lausa kutsuti ja puha.
Tegelikult üks mu endine töökaaslane on teinud perefirma - raamatukirjastuse ning täna esitleti nende värskeimat publikatsiooni. Tegemist oli Poliitika-Soome-sõnaraamatuga.
Mida te arvate näiteks Paavo Väyryse lausest "Ma ei ole poolt ega vastu, pigem vastupidi." Või sama inimese teises situatsioonis lausutud vastusest: "Ei, ma ei ole nii öelnud ja kui olengi, siis ei ole seda nii mõelnud." Päris kasutuskõlblikud laused näiteks firma koosolekutele.

Neljapäev saab sel nädalal olema üks hukkaläinud päev seetõttu, et ma ei veeda seda mitte kontoris tööd vehkides, vaid Lahtis päevasel koosolekul. Noh see kuulub ka töö alla, aga sisuliselt on ikkagi ajahukk. Asja juurde käib ka õhtune ajaveetmine koostööpartneritega ning tagasi kontorisse saabumegi alles reedel. Seega homme tuleb teha mingi eriline pingutus ja kõik kiired asjad valmis vehkida. Juhhei!

Magamistoa projektist on mul ka häid uudiseid, see on nimelt valmis. Asi on siiski nii, et ma pean veel mõningaid pilte klõpsima ja alles siis saan enne ja pärast -võrdlust teostada.

Ja muide, meil on nüüd õues männile jõululambikesed külge riputatud ning põlema süüdatud. Kodus on mandariine ja piparkooke. Tegelt viimaseid enam ammu ei ole, aga ma pidin kirjanduliku eesmärgi nimel ikkagi natuke liialdama. Novot aga jõul hakkab lähenema!

Kommentaare ei ole: