esmaspäev, 16. märts 2009

Regress läheneb

Täna oli lehes artikkel, et vananemine algab 27-aastaselt. Virginia ülikooli uuringu kohaselt on inimese kognitiivsed oskused nagu mõtlemine, keel, mälu tipus 22-aastaselt ja langus algab 27-selt. Selge drop tuleb selles eas järeldusvõimes, mõtlemise nobeduses ja ruumilises mõtlemises.
Mälu kehvenemise murdepunkt on see-eest 37-selt. Siiski elukogemusel ja teadmiste kogumisel põhinevad oskused paranesid kuni kuuekümbini.

Igatahes mul on nagu paar haledat kuud veel seda mõtlemise kõrgaega elada, pärast seda peab vist hakkama "vana rasva" ehk kogemuste peale rõhuma :) Aki ainult irvitas ("mida ma ütlesin, mida ma ütlesin!!!") kui seda lugu kuulis - ta on nimelt juba pikemat aega mulle oma vanadust kurtnud ja mina selle üle naernud. I'm clearly proved wrong.

Muudest teemadest, sel nädalal on veel ees kahepäevane tööreis Tamperele ja noh nädala pärast siis vaatab, kas on lähiajal üldse enam vaja tööle minna.

4 kommentaari:

Kati ütles ...

Kusjuures mälu osas võib jutt õige olla..Ma viimasel ajal hetk tagasi mõtlesin miskit, järgmine hetk enam ei mäleta mis see oli :))
see selleks, kas teil tööl siis nii kehvad lood?

Anonüümne ütles ...

Nojah sul ju juba 27 täis :D

Majanduslangus kollitab.. eks võin kunagi msnis täpsemalt rääkida.

Kati ütles ...

Selge

Anonüümne ütles ...

Küll nad Virginia ülikoolis teavad millest räägivad.

Edaspidi läheb ainult allamäge. Ainus lohutus on, et sa ei rohkem mäleta mis oled unustanud.

Tervitades Varjunimi "Kogemust on!" Vähemalt arvaksin...

:-)