pühapäev, 2. november 2008

100!

See on mu sajas postitus, hirmus palju olen jahunud.

Eile käisime huvi pärast lemmikloomamessil. Loomi ja linde oli igasuguseid, papagoid, küülikud, ferretid (kodutuhkrud vms), hobused, alpakad, koerad, kassid, rotid, merisead, maod ja kalad. Kasse oli suhteliselt vähe, aga see-eest minu jaoks tõmbenumber oli küülikute tõkkejooks.

Jäneste hüppevõistlusi peeti aja peale ja osa said võtta nii suuremad kui väiksemad isendid. Ükshaaval lasti jänkud koos omanikuga rajale, valjad kaelas, ja omanik üritas neid hüppama saada. Mõned kalpsasid suhteliselt kiirelt ja osavalt raja läbi, teisi pidi tükk aega tagant lükkama ja nügima. Eriti häid pilte neist pole, aga siin paar näidet. Bunway Airlines is now landing!






See peaks olema alpaka, saagem tuttavaks:



Muidu seal rahvamassi seas väga tiirutada ei jaksanud, endal ju koduski loomaaed ootamas. Üks neist just magabki muide mu jalgadel ja soojendab kenasti.

Õhtul käisime sõpradel külas, sai söödud ja joodud nii, et täna oli kergelt väsinud olek. Parim asi oli magustoidu kõrvale pakutud iiri kohv, päris õige iiri viskiga (Jameson) tehtud, peal ise vahustatud vahukoor, nämm. Minu uus lemmik. Ma hakkan viskis nägema positiivseid pooli, polegi ehk täiesti mõttetu jook.
Mis siis muud, kena algavat nädalat ja ärge unustage talverehve alla vahetada (või no mine tea, teil seal lõunas vast pole veel vaja...)!

Kommentaare ei ole: