laupäev, 22. november 2008

Pakane on valla

Siin ta siis on, talv, miinuskraadid ja lumi. Viimast on küll veel piinlikult vähe, ent juba homme lubati korralikku lumetormi.
Ma olen teadagi pakasevastane, ma ei või seedida külma ilma, nina tilkumist ja näonaha jäätumist tuule käes. Siiski täna oli lausa meeldiv teha koos kaameraga hommikune jalutuskäik maja kõrval metsatukas. Ma arendasin välja teooria, et mulle ei meeldi külm ilm tööpäevadel, kuna siis peab olema suhteliselt viisakalt riides. See tähendab, et matkajalatsid, vanad teksad ja sooja kapuutsiga suusajope jäävad koju - erinevalt puhkepäevast.
Ja ma ei või seedida neid inimesi, kes seletavad, et milline kena ja selge pakaseline ilm, lõpuks ometi ei saja enam vett. Tore teil jah hommikul tööle tulles kena ilma imetleda auto soojendatud istmel mõnuledes. Mõned meist peavad külmetades rongi ootama (mis sest, et ootus kestab mul keskeltläbi 3 minutit ja rongijaama pääsen soojas autos :)) Igatahes, minu soov on see, et tööpäevadel oleks +10 (tulgu või vett) ja puhkepäevadel võib kuni -5 olla (nagu täna).

Siin paar tänast võtet, vaatame kas homme sajab lund ja saab korralikumaid talvepilte..











P.S. Oh sa nuga, ma ju lubasin varem oma blogibänneri esimese lume tulles uue vastu vahetada. Mul veel sobivat fotot pole, aga püüan homme midagi pildile saada.

1 kommentaar:

Kati ütles ...

Isegi meil Tallinnas on rohkem lund:) ja tead üks esimesi talvesid, kus naudin lund..aga tõesti paluks mitte -20,aitab -5 küll.