pühapäev, 23. november 2008

Hüva leili!

Ma vaatasin järgi, et ma olen blogis vähemalt kolm korda meie sauna maininud.

Esiteks eelmise aasta septembris olen seletanud suhteliselt meeleheitel järgmist:
"Aknalaudu pole veel, saunaistmete materjal istub ikka poes, pildid on laual ja mitte seinal, riidekapi ümberehitus on teostamata, köögi töötasemed vahetamata jne jne. Kustkohast võtta see aeg (ja ka muidugi raha), et kõik need tegemata tööd saaks nimekirjast maha kriipsutada, mina aru ei saa."

Detsembri alguses olen vist vaikselt juba käega löönud:
"Mulle tundub, et ka meie korteri remondiga käivad asjad sarnaselt, oleme algselt hooga lubamas ja tegelikult pole siiani veel uut sauna ega köögi töötasemeid ega muhvigi :) Mañana, mañana!"

Peale seda on olnud mitu kuud vaikust, ilmselgelt olen maha salanud selle, et maikuus ühistu talgude ajal viskasime vana saunalava prügilavale ja keskendusime aiale, sest kes see suvel ikka saunas käib!
Teema juurde tagasi olengi pöördunud juba selle aasta septembris, kui selle aasta aiatööd valmis ja kirjutangi järgmist:
"Uskumatu, ent see ongi selleks aastaks kõik! Edaspidi võib oma energia keskendada näiteks sauna ja köögi upgreidimisele."

Muidugi jutt käib minu/meie energiast, ent tegelikkuses mul ei ole saunalava ehitamises muud osa kui taganttorkimine. Ja hästi olen muide torkinud! Lava ja aste on valmis, saunas lõhnab värske puu järgi ja lausa uus keris on üles pandud. Selle ju saimegi alles aastal 2007 jõulukingiks, suht kiirelt ikkagi välja vahetatud :)
Nüüd võib lumetormi eest sauna peitu pugeda :P





Kommentaare ei ole: