laupäev, 14. juuni 2008

Hup Holland Hup!











Õues muudkui kallab vihma (ja arvake ära, kelle voodipesud väljas "kuivavad"). Õnneks on käimas jalgpalli EM, nii et võib mõnuga õhtuid toas teleka ees veeta.
Mul on kombeks jalgpalli tiitlivõistluste finaalturniire jälgida alagrupimängudest alates. See on hea viis meeskondadega tutvuda (kuna ma muidu jalgpalli eriti ei jälgi) ja selgitada välja, kes tegelevad ainult sukeldamisega ja kes ausalt mängida üritavad.

Üks minu soosikutest on olnud juba aastaid Holland. Mul on kahtlane tunne, et see sai alguse sellest, et kunagi neil mängis keegi hea välimusega tüüp (nojah, naised ja jalgpall eks..). Ka sel aastal hoian neile pöialt. Esiteks on neil absoluutselt nummid helesinised põlvikud ja teiseks van der Sarist sümpaatsemat mängijat vist küll pole. Holland on finaalturniiri alustanud võimsalt (Itaalia 3:0 ja Prantsusmaa 4:1, so long suckers!), hoian pöialt, et nende hoog ei raugeks.

Ainuke needus selle turniiri juures on see, et õhtune mäng kestab peaaegu keskööni. Kuna mänge on iga õhtu, võite ette kujutada, milliste nägudega me hommikuti tööle läheme. Nädalavahetused elab ilusti üle, kuna hommikul saab end välja magada, aga argipäevadel olen ma paar korda õhtu esimese mängu ajal diivanil juba silma looja lasknud ja alles teise mängu alguseks ärganud. Ikka raske on diivanisportlase elu.

Tavaliselt kulgeb ühe mängu vaatamine nii, et esimesed kümme minutit istume teleka ees, ent peale seda teatan mina, et jumala igav, keegi väravaid ei löö ja teen vaikselt uinakut või võtan läpaka sülle. Vahel on ka häid hetki, siis kostub meie elutoast kirumist või plaksutamist vastavalt olukorrale. Akile on pinnuks silmas igasugune näitlemine ja ta pidevalt kirub nii Portugali kui ka Itaaliat :) Mina jälgin mängijate põlvikuid, need on kõigil nii ilusad ja värvilised.

Üks näide jalgpalli mõjust meie elule on see, et Aki on hakanud koju tassima Carlsbergi õltse (Euro 2008 official sponsor!) ja täna mingit grillvorsti, mis oli ka Euro 2008 erimärgistusega pakendis. Kõik selle ettekäändega, et jalgpalli vaadates on ometi lubatud vorstikesed ja official beer.
Eks tegelikult ju ongi lubatud. Ega siis jalka EM iga aasta tule. Nii et pöidlad pihku ja oma lemmikutele kaasa elama (Holland jee!!)

Muide vastake ka mu suurepärasele küsitlusele ülanurgas!

Kommentaare ei ole: