teisipäev, 17. juuni 2008

Statistikat







Eelmise aasta 25. novembril panin tööle Google Analyticsi, mis jälgib minu blogi külastatavust. Mõtlesin ka lugejatele tulemustest pisut kokkuvõtet teha. (Tõsi küll, selle aasta märtsikuus pool kuud Google Analytics ei töötanud, kuna vahetasin blogi tausta ja koos sellega hävis ka jälgimiskood.)

Selle aja sees on blogi väidetavalt külastanud 178 erinevat inimest. Tõenäoline muidugi on, et unikaalseid külastajaid on tükk maad vähem, kuna paljud kasutavad mitut arvutit ja kustutavad ka cookies'eid. Blogi on kokku külastatud 839 korda. Muide minu enda käimised ei lähe arvesse, kuna mul on Google'i jälgimiskood blokeeritud.. muidu oleks külastuste arv ilmselt topeltsuur.

Päevas tehakse keskeltläbi 4 külastust. Selge langus külastustes on muide nädalavahetusel ja suurimad külastuste määrad päeva kohta on tavaliselt esmaspäeviti.











Kaardilt on ilusti näha, mis riik külastatavuse edetabelit juhib :) Eestit linnade kaupa vaadeldes (ei tea kui täpne Analytics selle koha pealt on, tõenäoliselt mitte eriti) on juhtimas Tallinn. Siiski on külastusi palju ka Tartust, Pärnust, Keilast, Viljandist ja Paidest. Kaart näeb välja selline, nagu Eesti oleks leetrites. Mul on ebamäärane aimdus selle kohta, kes mu blogi Tartust ja Viljandist lugeda võiks, ent Pärnu? Keila? Paide? Kui mul on salapäraseid austajaid, andke endast märku! Teistel linnadel on juba sedavõrd vähe külastusi, et panen need juhuslike visiitide arvele.














Ligi pool külastustest on tulnud saidile otse, teine poolik muude saitide kaudu (saidilisti juhivad Kati blogi ja orkut :)), ülejäänud kribu otsingumootorite kaudu. Näiteid sõnadest või lausetest, mille kaudu blogisse on tuldud:
"marisjahub"
"piparkoogimaja"
"terrassi ehitamine"
"looduskalender"
"aeroobsed sammud"
"hambad tuikavad"
"kassi kraapimispuu"
"kassi vurrud"
"leather mouse"
"lihasööjataim"
"mõrad hambas"
"peale puhkust huumor"
"sammulugeja 3000"
"templi käele"
"tidilii"
"võõrutussümptomid"

Ise mäletan suhteliselt hästi, mis looga mõni sõnaühend seotud on, ent eks kindlasti osad vapratest googeldajatest on oma probleemiga täiesti valesse kohta sattunud (võõrutussümptomid?? :))).

Tean kindlalt umbes 4-5 inimest, kes mu blogi regulaarselt jälgivad. Eks ma peamiselt teie jaoks ju siin jahungi :) No ja loomulikult enda lõbuks ka, eriti aiapostitused on mulle väga südamelähedased (umbes nagu keegi poleks veel märganud :)).

2 kommentaari:

Kati ütles ...

Hea kuulda :)
Aga mina seda asja millegipärast tööle ei saanud..pean sult abi paluma..

Anonüümne ütles ...

Ok, tulen mingi õhtu msni. Ma ise ka täpselt ei mäleta, kuidas tööle sain, aga eks üritab pusida siis :)