pühapäev, 15. veebruar 2009

Päikeseline Vantaankoski

Eilne Blunti kontsert oli väga hea. Laulis muidugi hästi ja lisaks rokkis väsimatult. Alguses mõtlesin, et ei tea, mis kontserdist tuleb, kuna Hartwall Areenal olid ainult istekohad - kas rahvas istub tuimalt ja plaksutab vahel viisakalt. Aga ei, kõik olid nii hoos, suhtlesid esinejaga ja see oli nii äge.
Tulid kõik suurimad hitid muidugi, High, You're Beautiful, 1973, Wise Men jne, lisaks kõik muud head (või minuarust isegi paremad) lood. Kahjuks varasemas postituses reklaamitud "Cry" jäi esitamata, aga kõik muu kompenseerib selle. Soovitan soojalt, täna Blunt Tallinnas :)

Täna oli muidu plaanis viimane köögi tööpind ära vahetada. Paraku avastasime, et kraanikausi all on veetorude sulguritega mingit pulli tehtud (jälle mingite eelmiste elanike kingitus meile) ja et meil pole seal ilma torumeheta midagi teha. Nii et homme kõne ühistu torumehele ja siis alles vaatab, et millal meil töö jälle edenema hakkab.

See-eest võtsime päikeselisest ilmast viimast ja käisime Vantaankoskel pooleldi jäätunud jõge imetlemas.



Meie ei olnud seal küll ainsad pildiklõpsijad, mitmeid tüüpe SUURTE objektiividega müttas seal ringi. Suur tähendab seda, et mingi poolemeetrine kahur oli seljas enam-vähem. Tuli ikka tõsine amatööri tunne peale - aga noh eks ilmselt ka õigustatult :)
Igatahes ilm oli väga kena, päike isegi soojendas mõnusalt. Vahutavad veepöörised liikusid kohati vabas vees, kohati jää all.



Ühes kohas oli vee voolamine moodustanud mingid huvitavad tordikesed, need sõitsid ringiratast. Tuli õunapirukas meelde neist.



Üritasin ka tiba kiirevoolulise vee ja jää kontrasti pildile saada, eriti hästi see ei õnnestunud, kohapeal olid ikka mõnusamad vaated.



Üks pardipaarike siblis ka vapralt jalgupidi jääkülmas vees ja veel vastuvoolu. Nad nägid tegelikult küll sellised välja nagu neile täitsa meeldiks.



Huvitav oli ka see, et kuna olime lennuväljale suhteliselt lähedal, siis kimas meist umbes pooleminutiliste vahedega maanduvaid lennukeid paremalt ja vasemalt mööda. Neid on muide päris raske fotokaga rihtida, ma igatahes pole veel nippi kätte saanud. Fokuseerimine ei toimi. Aga siin siis paar teraslindu (teine pilt on Aki võetud, seepärast ongi nii terav).



2 kommentaari:

Tiina Linkama ütles ...

Täitsa super pildid Vantaajõest.

Ma olen nii palju aega omast elust veetnud Vantaajõe kaldal, et hakkas koduigatsus.

(Anteeeksi kaikki kirjoitusvirheet)

Maris ütles ...

Oi ma tänan, ma olen alles algaja pildistaja.
Ma olen ise sinu pilte kadestavalt vaadanud ja imetlenud. Ma ei ole kunagi Otepääl käinud, mujal Lõuna-Eestis küll üsna palju, ent nüüd on mõtteis ka kunagi sinna sattuda :)

Kirjavigu ei olnud ;)