pühapäev, 11. mai 2008

Nagu oleks suvi juba

Ma kirjutan seda postitust hetkel aias päikese käes peesitades. Wifi kostab ilusti toast kätte ja sellise ilmaga ei saa ju toas passida.
Polegi ammu aiast rääkinud ;) Kohe hakkan seda viga parandama. Võililled muidugi mühavad ja ühest aianurgast niitis Aki eile juba lausa muru, ent palju suurema huviga jälgin ma oma mitmeaastaseid taimi. Leeklill (täpsemalt vist nõeljalehine) on võrreldes eelmise aastaga hoogsalt levinud ja ühe õiekese ka välja ajanud. Teoreetiliselt peaks neid väikseid erksavärvilisi õisi tulema kümneid ja kümneid, jään kannatamatult ootama.


Iga päev jälgin ka oma õunapuid. Kui me nad paar nädalat tagasi tõime ja maha istutasime, olid vartel ainult pungad näha, nüüd on lehed kaunilt välja sirutunud ja hetkel paistab, et varsti-varsti saab ka õisi näha. Ma veel muidugi sel aastal õunasaaki ei looda, aga ilma selletagi olen ülimalt rahul.


Eile saime veel ühe asja pikast nimekirjast maha tõmmatud, nimelt oli plaanis lillepeenrat ümbritsevad kivid välja vahetada puuäärise vastu, et kogu värk terrassiga rohkem kokku sobiks. Panen siia ühed Before ja After -pildid ka. Nagu neid alati tehakse, Before-pilt on võetud pilves ilmaga ja After supleb päikeseküllas ning loodus rohetab, ent ma loodan, et ka mõned meie poolt tehtud muudatused on märgatavad :)


Kommentaare ei ole: