teisipäev, 17. juuli 2007

Paha siga, mitu viga


Kogu maailm on minu vastu.

Kuidas muidu ma peaksin tõlgendama seda, et talvel jookseb mul nina kogu aeg külma tõttu tatti ja suvel tuleb mul päikesest ja tuulest peavalu? See on mingi ülemaailmne vandenõu ja ma peaksin ilmselt istuma ainult kodus teki all ja surfama internetis mustade silmaaluste ja kaame nahaga.

Üks kord puhkusel saan remondi kõrvalt nina ka välja pistetud ja terve ilusa päikesepaistelise päeva Suomenlinnas veedetud ja of course õhtuks on mingi migreen või miski kallal ja no punasest nahast ma ei hakka rääkimagi. SPF 20 ja ei miskit kasu. Ma räägin, et vandenõu.

Ma olen kogu aeg vaikselt unistanud, et oi kunagi lähen Toskaanasse või kuhugi taolisse imekaunisse veinimaakonda elama ja ei pea enam talve ja sügist kannatama, aga no ei saa noh, päiksevarju pean vist hakkama kasutama ja karvamütsi ka.

Aga muidu soovitan soojalt, minge kõik käige vähemalt korra Suomenlinnas. Praamiga Kauppatorilt 10-15min. Kui külla tulete ja ilus ilm on, käime ära! :)

PS. Kõik mu postitused ei hakka olema nii negatiivsed ja ihuhädasid puudutavad, vastupidiselt sellele, mida eelneva kahe postituse põhjal võiks arvata ;)

Kommentaare ei ole: