kolmapäev, 25. veebruar 2015

Kuidas ma internetist toidukraami tellisin

Täna tegin isikliku tiigrihüppe - käisin internetist tellitud toiduostudel järel. Saan aru, et see võib tunduda mõttetuna - et enam poes ka ei viitsi käia. Aga kirjutan natuke omi mõtteid taustaks.

Kodule lähim pood asub meil umbes kümneminutilise autosõidu kaugusel. Seda ei ole palju, aga samas siiski ühe-kahe asja järgi ei hakka poodi minema. Tavaliselt teeme oma igapäevased ostud peale tööpäeva, ostukohaks on tavaliselt kas töökoha lähedal asuv või siis kodule lähim toidupood. Samamoodi teevad ka paljud teised, ja täpselt samal ajal, nii et sõitmise, poes liiklemise ja järjekorras seismise peale läheb üksjagu aega. Vahel ka närve, eriti kui peale tihedat tööpäeva pead järjekorras passima.
Ise oleme ka süüdi: mina näiteks olen külmkapi täituvusastme ette planeerijana äärmiselt saamatu. Üks päev korraga ja mitte teps rohkem. Süüa me õhtuti tavaliselt ei tee, nii et sellise süsteemiga oleme tegelikult rahuldavalt hakkama saanud. Kuni lugesin lehest artiklit interneti kaudu tellitavast "ostukorvist". 

Sellist teenust pakub siin Prisma teatud kauplustes. Täidad internetis oma toidukorvi ja valid, millal sellele järele lähed. Poes on töötaja, kes isiklikult sinu tellitud sada asja kokku korjab ja kilekottidesse pakib. Selle eest tuleb loomulikult juurde maksta, aga summa on väike võrreldes ajaga, mis ostukorvi komplekteerimise peale läheb. 
Loomulikult tasub tellida korraga mitme päeva toidud. Seda on lihtsustatud valmis retseptide abil - võid klikkida retseptil ja vajalikud ained liiguvad ühe klõpsuga ostukorvi. Muidugi pidi nimekirja veel läbi vaatama, sest näiteks soola ja pipart pole ehk iga kord vaja osta. Esimesel korral läks selle peale tükk aega, süsteem oli esialgu võõras. Nii et ajavõidust on veel vara rääkida :) 
Ostukorvi sai klikitud nelja päeva toidud: kaks kergemat õhtusööki ja nädalavahetuseks korraliku lõuna tarbed. Lisaks muidugi piima, leiba, puuvilju - mida nüüd tavaliselt vaja läheb. 

Täna käisime peale tööd toidukraamil järel. Suts ja valmis! Ei mingeid järjekordi ega poes ringi kappamist! Äärmiselt mugav. Kõigele lisaks oli õhtusöögi jaoks olemas retsept ning toiduained - väga lihtne oli sellest maitsev roog valmistada.

Paar apsu sattus ka. Esiteks avastasime kahe karbi shampinjonide asemel toidukotist neid kaks tükki. Ilmselt tegime kuidagi tellimuses vea. Teiseks olin klõpsanud ostukorvi meloni ja mind ootas vist maailma miniatuurseim melon, mida ma eales näinud olen.

Üldiselt jäin aga väga rahule. Ma ei arva, et nüüd päris ilma poes käimata hakkama saaks (eriti kuna veini on ju vaja ka vahel osta ja seda ei müüda Prismas), aga teatud osa nädala toitudest on mõistlik niimoodi ette planeerida ja hankida - vähem närvidekulu ja rohkem vaba aega!

3 kommentaari:

Kati ütles ...

:). Päris mugav ikka. Ma pole uurinud, et äkki meil ka midagi sarnast, aga mind on siiani aidanud vana hea listi koostamine ja poes klõps, klõps mahakriipsutamine. Seda et poes igapäeva peaks käima, olen ammu välistanud..ikka 3-4 päeva asjad ette ja süda rahul. KUi väga häda, siis ikka lippab läbi, aga üldjuhul kannatan, sest sinna kulub ikka mega aeg.

Maris ütles ...

Päris mõnus teenus jah, vähemalt peale esimest kogemust.

Sa planeerid päris hästi ette, kui 3-4 päeva hakkama saad! Mul nõuab see kuidagi suurt pingutust :)
Nimekirja olen ikka ka varem kasutanud, muidu lihtsalt jäävad pooled asjad ostmata.

Kati ütles ...

No ma püüan anda jah ikka parima, et saaks mitme õhtusöögi asjad ostetud, kuna ma lihtsalt ei viitsi iga päev sellele shoppamisele aega raisata:)