pühapäev, 10. veebruar 2013

Täiesti tavaline nädal jälle

Nädala teemad on olnud pikaks veninud tööpäevad ja lumekoristus. Olen ühe oma hirmsa projektiga niikaugel, et esitlesin seda võimalikele kasutajatele. Või no üritasin seda osaliselt neile müüa. Probleem on muidugi selles, et ma olen spetsialist, mitte müüja. Mulle meeldivad pigem faktid kui reklaamivad laused, ja mulle tundub, et kui uut toodet peab esitlemise asemel kiitma, siis on sel midagi viga. Niimoodi muidugi sajaprotsendiliselt pole, aga no mul kulgeb see arvamus veres.

Nii et pidasin vist kolm informatiivset ja selget esitlust, aga kiidusõnu oli ilmselt liiga vähe :D Viimases üritasin asja parandada, aga ei tea kuidas see välja kukkus. Seni vähemalt mingisugune huvi on potentsiaalsete kasutajate seas tekkinud, millest järeldan, et siis päris katastroof see ei olnud.

Lumekoristus oli teine nädala märksõna. Kolmapäeval ja laupäeval rookisin üksinda terve õue puhtaks. Olin eile just viimast teerada tagauksest puukuurini kaevamas, kui hakkas tihedat paksu lund tulema. Kui ma oleks Alanis Morissette, siis ma laulaks et isn't it ironic. Tänaseni on sadanud. Nii et hommikul võtsime jälle lumelabidad kätte ja kordasime tehtut.
Muidugi ma üritan endiselt mõelda, et see on hea trenn, eriti kuna ma midagi muud sportlikku ei tee. Aga no vahel võib ikka kurta. Ja hirmuga ootan teisipäevast töökoha trenniklubi füüsilise vormi testi! Enne jõule olin ju kaks kuud haige ja ei teinud absoluutselt midagi. Kahtlustan, et jaanuari lumekoristuspäevad pole kaugeltki piisavad mingisuguse vormi saavutamiseks.

Lõpetuseks pilt uuest linnusöökla külalisest, seekord "tavalisest" rähnist. Saagem tuttavaks, suur-kirjurähn:

IMG_1591.jpg

1 kommentaar:

aimarii ütles ...

Siin on ka olnud palju lumetööd teha, aga see kõik on hea trenni, nagu kirjutid ja teiseks - mulle meeldib teha luumetööd.
Aga teine asi on teha neid tööpäeva järele.
Rähn on uhke lind.