esmaspäev, 18. veebruar 2013

Einsteini mõttetera testimas

Kuigi juba Einstein* defineeris lollust (või hullumeelsust) nii: Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results, siis mina siiski mõtlesin seda ütlust tõestada. Käisin jälle füüsilise vormi testi tegemas, sest sellist võimalust taas pakuti. Tulemused olid praktilised identsed (üllatusmoment, eks) poole aasta taguse testiga võrreldes, sest ma ju trenni pole teinud :) Aasta lõpus olin kõigele lisaks paar kuud haige ja ei liigutanud lillegi. Õnn seegi, et regressi pole toimunud. 

Järgneb kohustuslik remondijutt:
Remont edeneb, aga aeglaselt. Töönädala eesmärk on müürida üks rivi kive vannitoa seinte "vundamendiks" ja nädalavahetusel panna maha põrandasoojustuskaabel ning valada selle peale tsemendist kaldega "pealispõrand". Kalde tegemine on pisut hirmutav, ma pole eriti veendunud meie oskustes selle osas. Aga proovime järele. How hard can it be? See on küsimus, mida ma tihti meie remondi suhtes esitan ja tavaliselt sama tihti pean tõdema, et no üsna raske võib olla :)


Üks hea uudis ka - osa minu pelargooniatest on garaažis talve üle elanud! Ajavad helerohelisi võrseid välja. Varsti peaks nad sisse sooja tõstma ja uude mulda istutama. Äge!

*Üldine arvamus on selline, et mõttelause autor oli Einstein, kuigi ilmselt selle tõestuseks midagi ette pole näidata.

Kommentaare ei ole: