pühapäev, 21. oktoober 2012

Puhkehetk Stockholmis

Ma olen täiesti hämmingus. Lugesin Lahden takana -blogist, et tema blogi on Tuglase seltsi soomekeelses väljaandes esile tõstetud. Artiklis pealkirjaga "Eesti ja Soome elu blogides". Ja nüüd kui Lahden takana blogi kirjutaja S. on artikli ära skaneerinud, siis avastasin, et ka minu kirjutised on seal ära märgitud. Jeerum! Ise siin vaikselt endale ja sõpradele kirjutan ja niimoodi kohe suurepäraste blogide kõrvale tõstetud. Ja kohe hakkas ka häbi, et pole tükk aega midagi kirja saanud.

Aga ma tõesti ei tea, kuhu need päevad kaovad. Oma osa neelab muidugi remont, ent selle osas pole ma terve nädala sõrmegi tõstnud. Kohaliku rahvaülikooli aianduskursused sisustavad samuti mu õhtuid. Olen end kahele kursusele kirja pannud, aia projekteerimine ja lillepeenra kavandamine. Olen kuulnud, et hea planeerimine on pool projekti valmimisest (millegipärast kõlab see nagu inseneri suust :)) ja ootangi nüüd, et kevadel oleks lihtne aiatöödega alustada.

Midagi tavapärasest rutiinist erinevat on ka toimunud - reedel peale tööd lendasime Stockholmi, üle pika-pika aja sealsetele sõpradele külla. Ma nii nautisin seda, et meid sõidutati ringi, toodi söök nina ette ja lõbustati jutuajamiste ja lauamängudega. Täielik all inclusive ja suur konstrast meie graafikute ja deadline'idega varustatud päevadega võrreldes. Eriti mõnus oli see, et sain ilma süütundeta vaba aega veeta - ei pidanud kogu aeg mõtlema, et praegu peaks ventilatsioonitorusid isoleerima või midagi taolist. Reis oli ilus ja hingele, käisime tehnikamuuseumis ja etnograafiamuuseumis, parandasime maailma veiniklaasi ja šokolaadi toel ning täna enne ärasõitu imetlesime Stockholmi vaadet Globeni katuselt. Ma ei tea, mis imelisi puid rootslased on osanud istutada, aga nii kauneid sügisvärve ma pole kunagi näinud. Terve linn oli täis puude kollaseid, punaseid ja oranže toone, see oli imeilus.
Kõige tipuks ostsin lennujaama raamatukioskist kaks raamatut (paha Maris, endal on eelmised viis veel lugemata..) ja mõnuga lennukis avasin neist teise ja süvenesin lugemisse. Ma ei tea, millal ma viimati midagi blogidest või ajaleheartiklitest pikemat olen lugenud, nii et see oli väga teretulnud hetk.

Selle emotsiooniga on sobilik uuele nädalale vastu astuda. Head pühapäeva õhtut kõigile!

Kommentaare ei ole: