pühapäev, 18. märts 2012

Koristamisest ja asjadest

Hakkasin täna juba vaikselt kolimist ette valmistama, ehk siis koristasin tibakese kappe. Lõpuks ometi viskasin ära oma ülikoolikonspektid. Ma ei tea tõesti, miks ma veel viis aastat tagasi olen neid säilitada tahtnud, ju siis tundusid olulistena.

Kuigi ma ei ole omaarust eriti mõttetut kräppi kogunud, siis ikkagi on kappides vanu riideid ja teab mis asju, mis kenasti võib second-handi või vahel ka lausa otse prügikasti viia. Kustkohast seda kraami muudkui tuleb? Osa vanu või kulunud riideid olen alles hoidnud selle mõttega, et neist saavad head remondi-, aiatöö või suvilariided. No aga kui kogu kapp on täis remondiriideid, mida ma ikkagi pole viimaste aastate jooksul kordagi kasutanud, siis võiks ju neist juba loobuda?

Suuremad riidekapid ootavad mind veel ees, eks seal on tegemist järgmisteks nädalavahetusteks.

Kommentaare ei ole: