pühapäev, 4. oktoober 2009

Pühapäevaõhtune postitus

Nädala kliendikohtumised läksid hästi. Nagu ka day-spa visiit. Mulle oli bronnitud näohooldus looduskosmeetika abil. Aeg lendas seal lebades nagu linnutiivul ja nägugi oli pärast kuidagi kirkam ja heledam. Täitsa meeldiv seega, võiks uuesti lausa minna.

Esikukapp on ka kohal, jess! Riided ripuvad nüüd ilusti seal, mitte ei vedele risti-rästi piki magamistuba. Kapist puudub veel kaks riiulit, neid paraku ei olnud ostuhetkel laos, seega tuleb neile kunagi hiljem järgi minna. Ma loodan, et see juhtub lähiajal, sest ma tahaks oma kingad ja saapad korralikult riiulitele sättida. Poleks vaja esikus koguaeg komistada.

Pesumasinat paraku veel pole. Ja vana veab viimast - programminäidik ei liigu üldse edasi. Või no mingi pesuprogrammi teeb ära, aga loputuse kohale jääb passima. Täna pesin jälle ühe masinatäie niimoodi, et nõksutasin näidikut ise edasi. See ei ole küll eriti hea variant, ootan ikka uut.

Järgmine töönädal algab meie tiimi kahepäevase koosolekuga Hämeenlinnas. Peateemaks 2010 planeerimine. Sinna kõrvale natuke bowlingut ja õhtusööki restoranis. Olen meie tiimiga tööalaselt väga rahul, koostöö toimib ja inimesed on suhteliselt hästi motiveeritud. Igasugu projekte on seega meeldiv läbi viia, igaüks teeb oma osa ja lõpptulemus on tavaliselt hea. Isiklikul poolel ei tunne inimesi veel kuigi hästi - eks soomlased on üldiselt minu kogemuse järgi sellised kinnised tüübid. Üldisel tasemel ollakse väga meeldivad ja sõbralikud ja viisakad, aga oma isiklikke asju keegi väga ei räägi. Ega ma ise muidugi ka mitte :) Aga täitsa positiivse suhtumisega lähen nende tüüpidega koos 2010 aastat planeerima.

Ilusat algavat nädalat!

Kommentaare ei ole: