pühapäev, 21. september 2008

Aeg maha

Sel nädalal olen olnud nagu orav rattas. Töökaaslane määrati esmaspäeval väsimuse tõttu haiguslehele ja arvake ära, kes on neli päeva üritanud mõlema tööd ära teha. Kuna kaheksast töötunnist selleks ei piisa, siis olen ka kodus õhtul läpaka taga istunud. Ma olen seda meelt, et ületööd võib teha, kui see on ajutine ning selle eest saab sobiva tasu (näiteks ületöötunnid vabaks). Siiski see nädal oli raske, mitte ehk niivõrd tööülesannete määra tõttu, vaid sisese paanika, et ei jõua kõike valmis.

Ent see-eest nädalavahetusel olen vabalt võtnud ja maganud niipalju kui tahtnud. Täna käisime Vantaa ainsa järve ääres, Kuusijärvel pilte klõpsimas. Järgmisest nädalast peaks tulema juba parem, kaks päeva vehin tööd teha ja siis lendan Stockholmi. Kolmapäeval on meid palutud kõnelema tunniks ühte meediafirmasse ning neljapäeval on seminar, kus kõige tipuks esitame töökaaslasega koos ühe case'i. Reedel jõuab meie lennuk alles poole päeva ajal Helsinki-Vantaale, nii et sealt lähen koju meile lugema. Ja laupäeval võtan suuna Tallinna poole!

Seekord siis kõik, selline lühike postitus, ei saa ju ennast liialt koormata ;) Paar pildikest ka tänaselt päevalt:



Kommentaare ei ole: