kolmapäev, 15. august 2007

Miks ma nii aeglaselt plokin

Niisiis (sellest sõnast tuleb alati meelde Singer-Vingeri Massikommunikatsioon, aga enivei) - niisiis, miks ma ploki kirjutamises pidurit panen.
Mul on puhkus. Üks nädal vaba aega kodus lebotamiseks, päikesevannideks ja ujumiseks, ilm on ju ka soodus. Aga tutkit. Operatsioon "pommiplahvatus aias" jätkub. Veel üks põõsas on oma elu lõpetanud kompostis ja metsviinapuu vääte on kärbitud. Pole aimugi, kas oli õige hetk selle tegemiseks või totaalselt vale, internetist ei saa ka korralikke nõuandeid. Naabrid juba kommenteerisid, et näe juba kolmas kärutäis viiakse komposti. No mis teha, kui mitu aastat pole aeda hooldatud :/

Uus lillepeenar on ehitatud ja vanasse istutatud supersegu mitmeaastastest taimedest. Ma nüüd siis ootan, et nad järgmine aasta mühinal õide puhkeksid. Muruga on kehvem lugu, seda pole veel istutatud, ootame niiskemaid ilmasid. Eks sel nädalal tuleb ka see veel ette võtta.

Kõige selle kõrvalt olen veel kardinaid lühemaks õmmelnud, käsitsi!! See mulle hirmsasti meeldib, võite kindlasti ette kujutada :S

Niimoodi see puhkus möödub, tõhusa treeningu tähe all. Õhtuti teen paar ringi kassiga õues ka ;)


Kommentaare ei ole: