teisipäev, 13. oktoober 2015

Enam lihtsamaks ei lähe ehk üks maitsev omlett

Kuna ma pole Kopenhaageni piltidega veel isegi poole peale jõudnud, siis seniks üks väike toiduteemaline kõrvalepõige.
Kõik sai alguse ühest BBC sarjast, kus tehti suitsulõhe-frittatat. See nägi nii hea välja, et plaanisin kindlasti retsepti üles otsida. Pettumus oli suur, kui retsepti jaoks oli vaja ahjukindlat panni. Nii et tegin hoopis oma versiooni, kus frittata muutus omletiks:

Suitsulõhe-brokoli-omlett kahele*


Vaja läheb:
  • 1 brokoli
  • 100 g külmsuitsulõhe fileelõike
  • 6 muna

IMG_9891.jpg

IMG_9899.jpg

Lõika brokoli pisemateks õisikuteks ja tükelda lõheviilud. Kuumuta pannil õli ja viska sinna esmalt brokoli. Mina kuumutan brokolit vast paar minutit, nii jääb see mõnusalt krõmpsuks. Löö sekka munad, lisa suitsulõhetükid ning prae kuni muna on hüübinud. Enjoy!

IMG_9901.jpg

*Kahele tähendab siinkohal seda, et kaks näljast inimest saavad kumbki suure taldrikutäie omletti. Kogus on korralik.

P.S. siin ka algupärane BBC frittataretsept.

4 kommentaari:

Kati ütles ...

Heh, tubli tüdruk. Mina olen fritattat teinud täitsa tavalises pirukavormis ahjus:
http://maxiine.blogspot.com.ee/2013/07/muna-spargli-frittata.html
http://maxiine.blogspot.com.ee/2013/05/spargli-peekoni-frittata.html

Maris ütles ...

Ma mõtlesin ka ahjuvormi peale, aga kuna selles retseptis pidi esmalt midagi pannil praadima (a la prae munasegu 1 minut) ja siis kogu kupatuse ahju tõstma, siis ma mõtlesin, et ei hakka ümber kallamisega mässama. See oleks mulle juba liig mis liig :D
Otse vormi võiks küll teha.

Kati ütles ...

No need minu retseptid on peaagu just siis sulle. Ühes tuleb kyll peekon praadida, aga muidu on põhimõtteliselt ainult ahju ja valmis:)

Maris ütles ...

Käisin uurimas, väga hästi sobivad :) Ja peekoni praadimise võib alati Akile usaldada ;)