laupäev, 1. märts 2014

Märts

Tere esimest märtsi! Lausa kuu aega viimasest postitusest, see on vist rekord :)

Blogi on jäänud väga kõrvaliseks ja vahel tundub, et olen selle olemasolu täiesti ära unustanud. Keegi ameeriklasest personaliotsingu konsultant rääkis lehes (see oli küll niiöelda kohalik ärimaailma Kroonika), et tänapäeval peab tööotsija olema aktiivne Facebookis, Twitteris, Foursquares, Instagramis jne, Linkedinist rääkimata. Et siis võib uurida, kus sa hängid ja milline inimene sa oled. Minu blogi põhjal võiks öelda, et väga kehva distsipliiniga :)
Mõtlesime kolleegidega, et teeme kõik nüüd siis Instagrami konto ja paneme pilte oma elust: mina diivanil lösutamas, mina hommikul rongis, mina ja lõuna töökoha sööklas ... Ma ei tea, mis see peaks ütlema minu töötegemise kohta, aga õnneks Soome ei olegi Ameerika.

Loen muide just raamatut Quiet, mille alapealkirjaks on The Power of Introverts in a World That Can't Stop Talking. Seal muide mainitakse, et maailma introvertseim riik ongi Soome :) Selle üle võib nalja visata, aga tegelikult pole mõistlikul vaikusel viga midagi.

Nüüd kaldusin teemast kõrvale. Pidin rääkima, et tegime remonti! Viimasest korrast oligi juba paar kuud möödas. Paar nädalavahetust tagasi tegime algust -  piirdusime vaid mõne tunniga, et mitte kultuurišokki saada. Ja lõpuks ometi saime köögi soklid paigale. Kohe hulga viimistletum ilme on köögis. Täna Aki mässas jälle liistudega, mina mängisin majaperenaist st käisin poes ja koristasin.

Miljon väikest asja on veel ülemisel korrusel vaja teha, aga võib-olla nüüd hakkab vaikselt edenema!

Homme on siiski puhkus, sest avastasin, et üks huvitav fotonäitus on viimast päeva üleval, nii et naudime natuke kultuuri. Ja nüüd jätkan Eesti Laulu vaatamist :)

2 kommentaari:

Kati ütles ...

Ja mis siis Insta konto on, ma jälgiks ka:)

Maris ütles ...

Kui kunagi välja mõtlen, mis pilte ma sinna paneks (ja mis telefoniga, sest minu htc pildikvaliteet hetkel on olematu), siis annan sulle kohe teada :)