laupäev, 20. juuli 2013

Uustulnukad

Muide eelmises postituses kiidetud herned maitsevad hästi ka herneussidele! Mulle ei tulnud üldse pähe tõrjet teha, aga nüüd siis vähemalt tean. Eks mulle loomulikult jagus herneid ka, mitte päris kõik ei ole usside roaks läinud.

Paar pildikest siinkohal lilledest - uutest õitest õuel. Võõrasemad sissekäigu kõrval vahetasin petuuniate vastu välja:

IMG_2381.jpg

Eriti meeldivad mulle need triibulised!

IMG_2382.jpg

Siin veel mõned kollakat tooni lilled ning meie uus elukas:

IMG_2379.jpg

Käisime nimelt Aki sünnipäeva hommikul Koeramäe pajutallis, mis on siin meie kandis üks vähestest (kui mitte ainus) kohtadest, mis pühapäeval avatud oli ning kohvi ja kooki pakkus. Suure remondi keskel ei jõudnud ma kooki küpsetada ega midagi, nii et tegime sellise väikese väljasõidu. Koht ise oli ka huvitav, omanikud meisterdavad pajuvitstest kõiksugu asju, suuri ja väikseid, praktilisi ja ilusaid, ja nii meile üks oranž orav sealt kaasa tuligi.

Teine uustulnuk õuel on see:

IMG_2404.jpg

Plantagenis oli suure allahindlusega elulõngu müügil, ma mõtlesin, et proovin ka kätt :) Kuigi mul kohta neile veel aias ei ole, olin kuskilt lugenud, et elulõngad võivad ka sügavas potis hakkama saada. Kaks sorti ostsin, vaatan millalgi nimed ka järgi, praegu neid kahjuks ei mäleta ja õue ei jaksa ka minna siltide pealt uurima. Tundub, et saavad hetkel hakkama. Ilusad õied igatahes.

Vahepeal käisime elamumessil, sellest on mul posu pilte ja juttu, üritan millalgi kirjutamise ette võtta. Kolmapäeval olime UEFA mängu vaatamas - Nõmme Kalju ja HJK mängisid, käisime ka sellist imelugu kaemas :) Ootan igal juhul põnevusega teisipäevast korduskohtumist.

 Viimased päevad on olnud ainult remont hommikust õhtuni ning samasugused plaanid on järgmiseks nädalaks. Parkett tuleb esmaspäeval. Kui hästi läheb, saame homme kõik kipsplaadid lakke. Seinad on plaanis veel värvida, aga laed jäävad pooleli ning samuti väike magamistuba. Vannitoa üritame valmis saada, samuti parketi, aga vaatab, kuidas kujuneb. Reedel algab suur koristamine, et külaliste tulekuks valmistuda. Ja siis paar head päeva puhkust remondist ja ma usun, et ma nii naudin meie sõprade seltsi, meil pole ju sada aastat keegi külas käinud :)

Kommentaare ei ole: