reede, 28. juuni 2013

Lõokene lõõrib ja õu kõik rõkkab, kätte jõudnud suvi!

Mul on täna üks sõna, mis ütleb palju: PUHKUS!

Ja homme hakkab sadama. Aga sellest pole hullu, sest remonti ongi halb kuuma ilmaga teha ;) Askeldamist ja higivalamist on veel palju ees, sest kõik on endiselt pooleli. Ma tean, et kõik küsivad, et no mida te seal siis veel remondite, et nii kaua aega läheb. Ma ise ka ei tea, enne alustamist mul olid ju mingisugused optimistlikud kujutelmad, et kõik on ammu valmis :)

Ma teen mõni päev siin kaameraga tiiru ja vaatan, kas julgen midagi siia üles ka panna. Noh mälestuseks või nii. 

Aga nüüd vahelpõige selle kevade lindude juurde. Sellised tegelasi on meil aias näha olnud.

Sellest on juba tükk aega, aga kui rohi rohetama hakkas, käisid meil kuldnokad külas. Neid oli mitu tükki, kammisid muru läbi ja ju nad sealt siis ka midagi söödavat leidsid:

IMG_2051.jpg

Selles pesakastis käib vilgas elu:

IMG_2063.jpg

Vanemad käivad toitu toomas, viuh ja vops pesakastile ja jälle minema:

IMG_2065.jpg

Selline lind ongi, ja vist emane isend. Oletan, et must-kärbsenäpp:

IMG_2080.jpg

Ja ühel õhtul oli maja ees traadil hirmus säutsumine. Ma arvan, et rästapojad tegid lennuharjutusi, aga kinnitust sellele ei saanud, sest valgus paistis valest suunast.

IMG_2087.jpg

Teise teema juurde - meil oli tööl juttu sellest, et mis laulud on coverid. Loomulikult suurim osa nii eesti kui ka soome seitsme- ja kaheksakümnendate popmuusikast. Aga kas teadsite, et Allan Roosilehe imepärane Turvamees (originaalis Joe Dassin - l'été indien) on meloodia poolest tuntud tuntud ka siinpool lahte? Seda lauldakse sõnadega Kuusamo, nyt kutsuu mua Kuusamo. Pidin pikali kukkuma :D Kuulata võib siit: http://www.youtube.com/watch?v=Y8ljxN7_AAw

Ja teine üllatus - pidasin Ivo Linna "Päikene paistab ja loodus lokkab, kätte jõudnud suvi" -laulu eesti originaaliks, aga ei ole siin midagi - see on soome muusiku ja nüüdse poliitiku Mikko Alatalo laul: http://www.youtube.com/watch?v=HE2LCWccfVo

Paistab, et Vikerraadio on teinud sellist raadiosaadet nagu Originaal ja koopia, mida võib ka netist kuulata. Mõtlesin täpsemalt uurida, et milliseid muid laule ma olen eesti toodanguks pidanud :)
http://vikerraadio.err.ee/kuularhiiv?saade=152&kid=202

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See rästapojakestega pilt on väga tore. Ja lingid on ka head, seda Vikerraadio oma peab kohe põhjalikumalt uurima. Ning Kuusamo-laul:) - olen mõne nädala pärast sinna kanti minemas, selles mõttes tabas see küll naelapea pihta :))

Triin L.

Kimalane ütles ...

Ilus lugu!

Maris ütles ...

Ma pidin muide tööl seletama, et Turvamees on ikka naljaga pooleks tehtud, et see ei ole eesti muusika tipplooming :D

Mis sind Kuusamose viib, kui tohib küsida? Kas on mahti või võimalust meie poolt läbi põigata? Oled igatahes teretulnud!