esmaspäev, 27. mai 2013

Õitesadu

Tuleb jälle lillepostitus, ei saa neist üle ega ümber!

Mängumaja ehk puukuuri ees on sümpaatne puhmas õitsema hakanud, ilmselt arendsi kivirik:

IMG_1992.jpg

IMG_1993.jpg

Maikellukesed lõhnavad:

IMG_1999.jpg

Siin aga on minu selle maja esimene "lillepeenar":

IMG_2000.jpg

Rodod ja nendele piisavalt suure istutusaugu kaevamine olid Aki sünnipäevakink minule (ma arvan, et peale seda kogemust ta järgmisel aastal enam ei küsi, et mida ma kingituseks soovin). Õitevahus asalea sain sõbralt kingituseks ja istutasin koos potiga peenrasse. Meeletud õied!

IMG_2002.jpg

IMG_2003.jpg

Kaht suurt lillepotti mainisin juba eelmises postituses. Nüüd sain need ka taimedega täidetud. Esimeses on mingisugune lõhnav basiilik (mittesöödav), verbena ja värd-kirinõges (no milline nimi! soome keeles on asja nimeks värinokkonen ehk "värvinõges")

IMG_2009.jpg

Ja teises potis on kosmoselilled ja kuldkakrad

IMG_2025.jpg

IMG_2026.jpg

Ootan, et need istutused vohama hakkaksid ja terve poti õitega täidaksid. Samamoodi nagu võõrasemad:

IMG_2017.jpg

IMG_2016.jpg
(Ma ei suuda siiani otsustada, millist värvi võõrasema on kõige kaunim. Võib-olla tuleks veel paar uut värvikombinatsiooni juurde hankida, oleks kergem otsustada? ;))

Külvatud muru kisub ka rohetama:

IMG_2028.jpg

Mõelge, varsti ongi suvi ja puhkus, idüll ja linnulaul. Selle mõttega võikski seekord lõpetada :)

2 kommentaari:

aimarii ütles ...

Pole mitte ime, et sa ei saa neist üle ega ümber. Sul on nii imeilusad lilled ja neid on palju.
Mul on ainult paar potti, mis minu kaks suvelilli on. Teie keijunmekko ja teine kelloköynnös.

Maris ütles ...

Aitäh! Pole jõudnud veel lillepeenraid püsililledele teha, nii et seniks üritan seda üheaastaste õitega kompenseerida :)
Ronitaimed tunduvad ka väga huvitavad, aga pole miskipärast veel proovinud neid kasvatada.