pühapäev, 26. mai 2013

Harjutused taimedega

Kevad sõuab jõudsalt ja minu aiandushullus muudkui kogub tuure! Laupäeval vurasime ühe haljastusfirma tühjendusmüügile, kust hankisime soodukalt paar ilmatusuurt potti maja ette, paar lillekest ning hunniku tasuta lillepotte. Mul oligi just potte vaja, õnneks ei jõudnud kuskilt osta. Järgmine küsimus on loomulikult see, et mis nendesse siis istutada :)

Lahendust otsisime muuhulgas Marketanpuisto aianduspäevalt. Pakuti sööki-jooki, imeilusaid pelargoone ja muid taimi ning loomulikult silmailu:

IMG_1964.jpg

IMG_1965.jpg

IMG_1966.jpg

Laadal hoidsin end tagasi ja ostsin vaid piparmünditaime. Olen seda mitmelt poolt otsinud ja nüüd siis näkkas. Piparmünditee on minu lemmik :)

Retk jätkus Plantageni aiapoodi ja sealt hüppasid jälle mingid taimed ostukärru, ma ei saa aru, kuidas see juhtus... Neist veel pilti ei ole, aga see-eest kastimajanduse esimesed dokumentatsioonid on siin:

Küüslauk:

IMG_1972.jpg

Sibulavarred, no küll on miniatüürsed:

IMG_1974.jpg

Kolme sorti lehtsalatit (mina tuvastan hetkel küll vaid kaks neist, aga eks ootame-vaatame):

IMG_1975.jpg

Need peaks olema saialillevõrsed:

IMG_1977.jpg

Ja porgandid!

IMG_1980.jpg

IMG_1985.jpg

Siin on ilmselt herned jõudsalt valguse poole tungimas:

IMG_1986.jpg

Suvikõrvits on üsna asjalik juba:

IMG_1988.jpg

Ühes kastis on hetkel ainult umbrohi. Sinna külvasin peeti, lehtkapsast ja brokkolit, aga nad pole veel endast märku andnud.

Maja lõunaseinale klopsisin "taimeriiuli" kokku, sinna panen suveks tomatitaimed, maasikad ja mõned üheaastased lilled. Hetkel karastan tomateid seal. Harjutan kätt.

IMG_1989.jpg

Kommentaare ei ole: