pühapäev, 3. märts 2013

Talve viimased jõunumbrid

Head remondinädalad vahelduvad kehvadega. Aki jäi nädala alguses tõbiseks ja täna tundub, et ka mulle on sama viirus külge hakanud. Ja muide, millise tõenäosusega sajab just sellisel päeval terve talve rekordkogus lund maha? Õnneks naaber käis hommikul traktoriga lund koristamas ja tõmbas ka meie sissesõidutee puhtaks. Meile jäi ainult majaesine ja maja taha viiv teerada, kaevasime neid siis nagu vanainimesed - rahulikult ja pausidega :) Kõvasti on öösel igatahes tuisanud, suured lumevaalud olid õues. Lõpetage juba see talvejama, laske kevadel tulla!

Eksperimendid pelargoonidega jätkuvad. Võtsin täna pistikuid, torkasin mulda ja tõmbasin kilekoti peale, et need liiga kiirelt ära ei kuivaks. Roosi üritasin ka maha lõigata, aga juhtus nagu alati kui ma midagi lõikuma hakkan - kõigepealt võtad paar oksa maha, siis järgmised ja äkki hakkab tunduma, et jube palju on neid oksi veel.. ja siis katkud ja lõigud neid ja ei saa enam pidama. Loodan, et mul on sitked taimed ja elavad minu algaja aedniku katsetused üle.

Eile õhtul nautisin jälle ETV otsestriimi ja vaatasin Eesti Laulu. ETV:le pean kiidusõnad lausuma, striim toimib ikka täitsa hästi ja kuigi eile see algul pisut hakkis, siis asi peagi korda. Show ise oli hea, sümpaatselt ja sõbralikult tehtud, ei üritatud liigset pidulikkust luua. Päris mitu mõistlikku esitust oli, Kõrsikud ja Liisi Koikson näiteks. Birgit Õigemeel mõjus väga professionaalsena ja mulle täitsa meeldis, et ta võitjaks valiti. Lühikeste intervjuude põhjalt tundus suhteliselt asjalik tüüp olevat. Winny Puhh oleks võinud ehk humoorikamalt mõjuda, kui mul kõrvad poleks sellest kiljumisest ja teknost verd jooksnud ning pea hullunud montaaži tõttu valutama hakanud. Vaatasin kümme sekundit ja siis olin sunnitud arvutist hääle maha keerama ja teisele leheküljele siirduma.

Vahepausil esitatud reggaelaulust tuli meelde, et siin Soomes on reggaest päris popp stiil saanud. Panen paar kohalike poiste esitust ka siia üles, uurige kui viitsite. Päris hea chill minuarust, kui see hipivärk välja arvata :)



Kommentaare ei ole: