pühapäev, 12. veebruar 2012

Raamatuliinil: Uhhuduur ja teised

Kuna Aki vaatab telekast Voonakeste vaikimist ja mina keeldun seda uuesti vaatamast (jube horror film ju), siis ongi mul täna telekavaba õhtu. Eile lugesin lõpuni Liis Kängsepa Mina, Vandersell -raamatu ja täna võtsin ette jõulukingituseks saadud Ehh, uhhuduuri. Täpsustusena olgu öeldud, et tegemist on teise raamatuga, räägib sõidust Teheranist Addis Abebasse. Algus on meeleolukas ja paljulubav, kuigi ma endamisi mõtlen, et kas nad peale vägijoogi tarbimise ka midagi teevad? :)
Kamba esimest raamatut ma pole lugenud, nii et eks ma saan järgnevate lehekülgede jooksul oma küsimusele vastuse.

Samuti jõulukingiks saadud Tule ja Jää sarja neljandat raamatut, Feast for Crowsi üritan mitte liiga kiirelt lugeda. Nimelt sarja viies osa ilmub paperbackina alles kuu aja pärast. Tegin just tellimuse Play.comi ära, et raamat koheselt peale ilmumist postiga saabuks.
Telesarja teist hooaega lubatakse ka alates esimesest aprillist, nii et terve kevad möödub raamatuseeria tähe all. Jei!

Kommentaare ei ole: