kolmapäev, 26. märts 2008

Näedsa, jälle minu elus ei toimu midagi tähelepanuväärset! Blogi puhta unarusse vajunud, kuna mul pole millestki rääkida.

Lihavõtted veetsin sugulaste seltsis, samas jäi ka aega kodus niisama teleka ees molutada ja see juba mulle meeldib. Ei värvinud mune ega toonud pajutibusid tuppa. Piparkoogimaja oleks muidugi ehk võinud juba ära visata, vedeleb teine ikka laual ja kogub tolmu. Aga ei raatsi noh, ikkagi oma kätega tehtud. Süüa seda ka enam keegi ei julge.

Testisime ka uut diivanit, esialgsete tulemuste kohaselt mahub sinna ilusti neli täiskasvanut ja üks 2,5-aastane, seega võib ilmselt ostu heaks kiita. Diivani hinna sisse peab muidugi arvama ka kokkupanemise aja, ligi kolm tundi. Diivani osad tuli esiteks pakendist välja võtta, siis kokku klopsida ja kruvida, pealsed osadele peale tõmmata, vahepeal arutada, et kumb meist paremini teab, kuidas seda kokku panna ning lõpuks ilmatu hunnik pakkimiskilet ja pappi õue prügikasti toimetada. Ausalt, ma ei ostaks enam mitte ühtegi Ikea kokkupandavat kraami, kui neil poleks soodsad ja vähemalt minu meelest ilusad asjad ;(
(Muide pildil ärge seinale tähelepanu pöörake, seal oli kassi kraapimispuu ja nüüd on augud juba täis topitud ja üle värvitud.)

Järgmine nädal on mul puhkus jälle, otsustasin veel ühe nädala sellel töökohal kogutud suvepuhkusest ära kasutada. Eks siis istun kodus, koristan, shoppan uue töökoha jaoks riideid ja võib-olla ka blogin :)

Kommentaare ei ole: