teisipäev, 19. veebruar 2008

Reisipalavik ehk parlez-vous anglais?

Kirjutasin varem turismimessil käimisega seoses plaanist Kanaaridele lennata, ent sellest ei tulnud siiski midagi välja. Vabu kohti ja puhkusepäevi on napilt ning mul on oma puhkusenädala alguses kaks kohtumist (üks on hambaarst ja teine tööintervjuu, nii et stressitase jälle tõuseb), seega teeme kompromissina reisi Pariisi. Kohapeal oleme 4 ööd-päeva, ma loodan, et sellest piisab peamiste turismiobjektidega tutvumiseks nii, et ei peaks jalgu päris rakku jooksma.
Uurisin juba, et Versailles on ka Pariisi külje all (või sisuliselt üks Pariisi eeslinn), tõenäoliselt peab ka sellele ühe päeva pühendama.

Muidu on tegemist nö low-budget-reisiga, lennupiletid Blue1 sooduspakkumisest ja hotell suhteliselt tagasihoidlik ja asub kuskil getos. Või no ühe metrooliini lõpp-peatuses ja kiirtee kõrval. Samas me ei kavatse just seda puhkust hotellis lebaskledes veeta, nii et magamisasemeks vast kõlbab küll.

Ma olen juba fanaatiliselt kõik Pariisi peamiste nähtavuste tutvustused välja printinud, samuti metrookaardid ning ka Seine'i ümbrust Google Earthis uurinud. Varsti pole vaja enam reisile minnagi, kõik juba selge ;)

Ainus hirm mul on see, et kuna värskelt enne reisi lükatakse mulle tagahammaste ümber võrud ning üle suulae traat, siis kahtlen, et nendega kohe ära harjun, pigem ootan mingit suurt piina, ilastamist ja lõhkiseid põski. Oi jube. Siis ei jää vist muud üle, kui hotellis veini ja jogurtit tinutada :)

Kommentaare ei ole: